واکنش آرتتا به شکست خانگی برابر وستهم

سرمربی آرسنال شکست تیمش برابر وستهم را ناامید کننده توصیف کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ هفته نوزدهم لیگ جزیره با ۲ بازی پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها وستهم با ۲ گل آرسنال را شکست داد. این نتیجه باعث شد ک لیورپول صدرنشین باقی بماند و آرسنال با ۴۰ امتیاز در فاصله ۲ امتیازی رقیبش باشد.

در واقع وستهم برای اولین بار از سال ۲۰۱۵ در یک بازی خارج از خانه آرسنال را شکست داد. از آن زمان، توپچی‌ها ۸ پیروزی کسب کرده بودند که شامل ۷  برد در لیگ برتر و یک برد در جام اتحادیه انگلیس بود.

مایکل آرتتا بعد از این دیدار گفت: به وستهم تبریک می‌گویم و بازیکنانم را تحسین می‌کنم. اگر به تعداد موقعیت‌هایی که خلق کردیم نگاه کنید، می‌بینید که نتیجه ناامیدکننده است. اگرچه آنها در محوطه جریمه و زدن ضربات نهایی بهتر کار کردند. کاری که باید انجام دهیم این است که این دیدار را فراموش کنیم و در دیدارهای بعدی موقعیت‌های خطرناک‌تری خلق کنیم، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم و دقتمان را بالا ببریم. ما می‌خواهیم در اوج باشیم و امروز بسیار ناامید هستیم.

او در ادامه افزود: ما بر بازی مسلط بودیم ولی نتیجه چیز دیگری رقم خورد. قبل از بازی مهم بعدی مقابل فولام باید خودمان را جمع و جور کنیم.  بازیکنان تلاش زیادی کردند. این فوتبال است و باید بپذیریم که بعضی اوقات شرایط اینطور می‌شود.

انتهای پیام/