واکنش آرتتا به پیوستن هاورتس به آرسنال

سرمربی اسپانیایی توپچی‌های لندن از پیوستن هافبک چند فصل اخیر چلسی به تیمش ابراز رضایت کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ کای هاورتس پس از سه سال حضور در چلسی، شب گذشته (چهارشنبه) با امضای قراردادی چهار ساله با قابلیت تمدید برای سال پنجم به آرسنال پیوست. توپچی‌های لندن برای این انتقال 65 میلیون پوند هزینه کردند.

هاورتس 24 ساله که پیراهن شماره «شماره 29» آرسنال را به خود اختصاص داد، پس از امضای قرارداد رسمی با این باشگاه لیگ برتری گفت: پیوستن به این باشگاه شگفت‌انگیز و عضویت در خانواده آرسنال برای من فوق‌العاده هیجان انگیز است. این باشگاه تاریخچه بزرگی دارد و امیدوارم به چیزهای زیادی دست پیدا کنیم.

وی افزود: ذهنیت در تیم آرسنال بسیار بالاست و شما می‌توانید آن را احساس کنید. این یکی از دلایلی بود که بازی مقابل این تیم را بسیار سخت کرده است. هدف کسب جام‌هاست و من همه تلاشم را برای انجام این کار به خاطر هواداران و همه افراد این باشگاه خواهم داد. مشتاق دیدار با همه بازیکنان و کادرفنی در اردوی پیش‌فصل هستم.

میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی توپچی‌های لندن هم درباره جذب این هافبک آلمانی گفت: کای هاورتسس بازیکنی باکیفیت است. او تطبیق‌پذیری بالایی دارد و بازیکن باهوشی است. کای قدرت زیادی به خط هافبک ما اضافه می‌کند و در بازی ما تنوع به وجود خواهد آورد.

وی افزود: به کای و خانواده‌اش در باشگاه فوتبال آرسنال خوشامد می‌گوییم و همه ما هیجان‌زده هستیم که وقتی تمرینات پیش فصل را به زودی شروع کنیم، کار با او را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/