واکنش آلگری به جدایی از یوونتوس

سرمربی یوونتوس از پیروزی برابر مونزا خوشحال است و به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت. او به جدایی از یووه واکنش نشان داد.

 به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از DAZN، یوونتوس در هفته چهاردهم رقابت های سری A توانست با نتیجه دو بر یک برابر مونزا به پیروزی دست پیدا کند تا به صدر جدول رده‌بندی صعود کند.

آلگری بعد از بازی گفت: پیروزی مهمی را برابر یک تیم خوب به دست آوردیم. می‌دانیم که پیروزی در هر بازی سخت است و نیاز به تلاش زیاد و انگیزه بالایی است. بازیکنان به خوبی چنین چیزی را متوجه شده‌اند.

او ادامه داد: می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری به ثمر برسانیم. بعد از آن که دروازه ما باز شد واکنش بسیار خوبی از خود نشان دادیم و باید به ستایش از بازیکنانم بپردازم چرا که آن‌ها با انگیزه بالایی بازی کردند. نمی‌توانیم توقف کنیم و باید با قدرت به کار خود ادامه دهیم چرا که بازی مهمی پیش‌رو داریم. گل بدی دریافت کردیم با این حال نمی‌توانم کسی را سرزنش کنم. باید وقتی زیر فشار هستیم عملکرد بهتری از خود نشان دهیم.

او درباره پنالتی که دژان ولاهوویچ از دست داد، گفت: وقتی یک بازیکن پنالتی از دست می‌دهد به این معنا نیست که پنالتی زن بدی است. ولاهوویچ بازی خوبی را به نمایش گذاشت و این بسیار مهم است. من از نظر فنی از عملکرد او بسیار راضی هستم. ما سه امتیاز مهم را به دست آوردیم. در شرایط کنونی هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست.

آلگری در پایان درباره گمانه‌زنی‌های که درباره جدایی او از یوونتوس به گوش می‌رسد، گفت: وقتی ماه نوامبر فرا می‌رسد شایعات زیاد می‌شود. آن‌ها همواره درباره آینده من صحبت می‌کنند. من قبلا هم گفتم باشگاه مهم‌تر از من است. مسئولان باشگاه باید برنامه‌ریزی مناسب و بلند مدت داشته باشند. برنامه‌ریزی نباید ساده باشد چرا که فوتبال امروز نیاز به یک برنامه دقیق و بلند مدت دارد.

انتهای پیام/