واکنش اسکندری به تعلیق دوباره انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: اصراری به ادامه فعالیت در فدراسیون ندارم و تنها به حرمت اعضای مجمع اینجا هستم.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ هاشم اسکندری درمورد تعلیق دوباره انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد اظهار داشت: انتخابات تعلیق نشد و مقرر شد تا یک ماه و نیم بعد برگزار شود.

وی درمورد علت این تعویق، خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، نهادهای امنیتی شاید خیلی از دوستان تمایل نداشته باشند که من در فدراسیون حضور داشته باشم. در این مدت که در فدراسیون بودم با افتخار هم در حوزه فرهنگی زبانزد تمام فدراسیون‌ها بودیم و هم در حوزه قهرمانی که بیش از 135 مدال کسب کردیم. افراد مجمع تعصب به خرج می‌دهند. من خودم برای ادامه کار تحت فشار بودم، اما به حرمت اعضای مجمع که بالاترین نفرات این رشته هستند ایستادم و آنها تصمیم گرفتند که مجمع یک ماه و نیم دیگر برگزار شود.

اسکندری درمورد احراز نشدن صلاحیتش، تصریح کرد: دلیل این موضوع را نمی‌دانم و کاش به من هم بگویند. با پولادگر هم صحبتی نکرده‌ام.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد در خصوص اینکه با این شرایط احتمال تعلیق فدراسیون وجود دارد، گفت: من اعتقادی به این موضوع ندارم و اجازه نمی‌دهم چنین اتفاقی رخ دهد. زیر نظر IOC هستیم و اگر کسی خلاف این موضوع را گفته شاید اطلاعات درستی ندارد و بهتر است مطالعات درست‌تری داشته باشد. من کرسی آسیایی دارم و نایب رئیس افتخاری جهان هستم و نامه‌نگاری کرده‌ام که فدراسیون تعلیق نشود.

وی با بیان اینکه انشاالله مشکلات حل شود، عنوان کرد: مجمع تصمیم گرفت تا انتخابات یک ماه و نیم دیگر برگزار شود. اصراری به ماندن ندارم و به حرمت مجمع الان اینجا هستم. من این موضوع را همچون دوی امدادی می‌بینم؛ اگر کسی‌ می‌تواند بهتر باشد من اصراری به ماندن ندارم. مجمع احساس کرده که افراد دیگر نمی‌توانند برای این رشته مفید باشند و کرسی بین‌المللی را حفظ کنند. امیدوارم در یک ماه و نیم باقی مانده بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

اسکندری در پاسخ به این سوال که آیا اراده‌ای در وزارت ورزش برای رفع این مشکلات و حضور مجدد خود می‌بینید یا خیر، گفت: نمی‌دانم؛ واقعاً اطلاعی ندارم!

انتهای پیام/