واکنش اهالی تنیس به تبعیض نژادی/نادال: جهان واقعی پر از اتفاقات وحشتناک است

تنیسور مطرح مردان جهان گفت: جهان واقعی پر از اتفاقات است که شاید وحشتناک باشند، پس باید برای مقابله با سختی‌ها آماده باشیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در جریان مسابقات تنیس ایندین ولز زمانی که نائومی اوساکا در حال مسابقه بود یکی از تماشاگران با صحبت‌هایی علیه وی، رفتار نژادپرستانه از خود نشان داد که همین موضوع واکنش اهالی تنیس را به دنبال داشت.

بعد از حمایت‌های اندی ماری، امروز رافائل نادال تنیسور مطرح اسپانیایی صحبت‌هایی را در جهت دفاع از اوساکا داشت. وی عنوان کرد: برای اتفاقی که افتاد بسیار متاسفم. در جهان واقعی این اتفاقات می‌افتد و من بسیار متاسفم.

این تنیسور مطرح جهان گفت: ما مردم بسیار خوش‌شانسی هستیم که می‌توانیم از تجربیات شگفت‌انگیز لذت ببریم زیرا تنیس‌باز هستیم، حتی اگر شنیدن آن وحشتناک باشد، باید برای آن آماده باشیم. باید برابر چنین مسائلی که ممکن است در هنگام مواجهه با مردم اتفاق بیفتد مقاومت کنیم. هیچ چیز در این زندگی عالی نیست؛ ما باید اینگونه باشیم، آماده برای سختی‌ها.

نادال یادآور شد: من درک می‌کنم که احتمالا نائومی با این نوع مسائلی که دارد، مشکلات زیادی را متحمل شده است. تنها چیزی که برای او آرزو می‌کنم بهبودی است. برای او بهترین‌ها را آرزو دارم.

بیشتر بخوانید:

اشک بانوی تنیسور مطرح جهان در آمریکا را به خاطر تبعیض نژادی درآوردند
شکست تیم دو نفره بانوان مسابقات تنیس روی میز قطر در گام نخست
قهرمان تنیس روی میز جهان درگذشت

انتهای پیام/