واکنش اینزاگی به پیروزی بزرگ اینتر مقابل یوونتوس

سرمربی اینتر براین باور است که تیمش با شایستگی برابر یوونتوس به پیروزی دست پیدا کرد و راهی فینال جام حذفی شد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از مدیاست، اینتر در دور برگشت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس رفت و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

اینتر با پیروزی در این بازی و باتوجه به تساوی یک بر یک در بازی رفت توانست راهی فینال شود.

اینزاگی در نشست خبری بعد از بازی گفت: شب خوبی برای ما بود. هر دو تیم از ابتدای بازی پر تلاش ظاهر شدند. روشن است که اینتر باتوجه به هر دو بازی با شایستگی راهی فینال شد. ما بسیار خوشحال هستیم چرا که می خواستیم به هر قیمتی که شده دوباره به رم برگردیم و بازی فینال را برگزار کنیم.

او ادامه داد: تا پایان فصل ۱۰ بازی دیگر پیش رو داریم . امیدوارم که ۱۱ بازی شود و به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کنیم. ما امشب بسیار خوب ظاهر شدیم و برابر این حریف خوب و باکیفیت اصلا عقب نکشیدیم. می خواهیم این موفقیت را با هواداران خود جشن بگیریم.

اینزاگی در ادامه گفت: به استثنای اشکرینار رفتار همه بازیکنان تحت کنترل من است. نباید فراموش کرد که ما چهار ماه لوکاکو و بروزوویچ را در اختیار نداشتیم و همه شما می دانید که این دو بازیکن چقدر در تیم ما تاثیر گذار هستند. بسیار خوشحالیم که در یک بازی بزرگ دیگر به پیروزی رسیدیم.

او درباره صحبت هایش با آلگری بعد از بازی گفت: احترام زیادی بین ما وجود دارد. ما فصل قبل هم جدال هایی با هم داشتیم. او صعود ما به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تبریک گفت.

انتهای پیام/