واکنش بازیکنان پرسپولیس و استقلال نسبت به درگذشت «دختر آبی» / هشتگی که ترند شد

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ بامداد امروز خبر تلخی روی سایت های خبری آمد با این مضمون که دختری که چندی پیش به دلیل حکم صادره دادگاه مبنی بر تلاشش برای حضور در ورزشگاه آزادی، خودسوزی کرده بود درگذشت.

همین خبر باعث شد تا اهالی فوتبال و چهره های مشهور حوزه سینما و … نسبت به این اتفاق تلخ واکنش نشان دهند و به نوعی با خانواده «دختر آبی» علاوه بر اینکه همدردی می کنند ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه را نیز محکوم کردند.

بامداد امروز خبر رسید که دختری با نام سحر که به دلیل ممانعت نیروهای پلیس برای ورود به ورزشگاه، هفته گذشته خودسوزی کرده درگذشت.

این خبر ناگوار با واکنش سلبریتی ها و اهالی فوتبال همراه بود که در اولین گام علی کریمی با انتشار پستی اینستاگرامی از فوتبالدوستان دعوت کرد تا زمانی که وضعیت حضور زنان در ورزشگاه مشخص نشده دیگر برای تشویق تیمشان به ورزشگاه نروند و درواقع حضور در ورزشگاه را تحریم کنند. مهرداد میناوند نیز از رایی که به حسن روحانی داده ابراز پشیمانی کرده و عقیده دارد تا روشن شدن وضعیت حضور دختران برای ورود به ورزشگاه نباید به ورزشگاه رفت.

سیدجلال حسینی و حسین ماهینی دو کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس نیز درگذشت سحر هوادار دختر استقلال را به جامعه فوتبال تسلیت گفتند.

 فرهاد مجیدی در واکنش به این اتفاق در اینستاگرام خود نوشت: سحر جان سکوهای آزادی حسرت دیدنت را تا ابد با خود خواهند داشت.

در این بین بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، وینفرد شفر، علی فتح الله زاده، وریا غفوری، فرشید باقری، حنیف عمران زاده، میلاد زکی پور، روح الله باقری،کاوه رضایی و….. با انتشار پست هایی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده‌اند.

همچنین در بین بازیگران، مهناز افشار که فعالیت زیادی در توییتر دارد این بار نیز نسبت به این قضیه مدنی و اجتماعی بی تفاوت نبود و واکنش خود را نوشتن این توییت ابراز کرد:« و تو می مانی و وجدانت… سحر هم مُرد».

خبرنگار: سپهر خرمی