واکنش بلینگام به درخشش و پیروزی در دیدار برابر صربستان

ستاره تیم ملی فوتبال انگلیس از درخشش و پیروزی در دیدار برابر صربستان خوشحال است. او گفت که حضور در رئال باعث شده است تا به حضور در محوطه جریمه و گلزنی عادت کند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه  تیم ملی فوتبال انگلیس در یکی از حساس ترین و جذاب ترین بازی های هفته نخست مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ به مصاف صربستان رفت.

انگلیس در این بازی با گل زیبایی که بلینگام به ثمر رساند توانست به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

بلینگام در گفت و گویی که با شبکه beIN SPORTS داشت، گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. صربستان واقعا حریف سختی برای ما بود. بسیار خوب برای این بازی آماده شده بودیم و بازیکنان به خوبی می دانستند که چه وظایفی در زمین دارند.

او ادامه داد: ما سبک خاص خود را داریم و به آن وفادار خواهیم بود. آغاز خوبی داشتیم و امیدوار هستیم که در بازی های بعدی هم نمایش خوبی  داشته باشیم. پیروزی در بازی نخست بسیار مهم است و خوشحالیم که توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

بلینگام درباره گلزنی در این بازی گفت: در رئال به چنین گل هایی عادت کرده‌ام. من چنین گل هایی را تمرین می‌کنم و امیدوارم که بتوانم بهتر هم بشوم. در رئال مادرید این شجاعت را پیدا کرده‌ام که بیشتر در محوطه جریمه حضور پیدا کنم. چنین گل هایی ا عتماد به نفس من را افزایش می‌دهد.

او در پایان درباره شادی گل خاص با آرنولد گفت: من همیشه با آرنولد شادی گل انجام می‌دهم اما او نمی‌دانست که چه چیزی در ذهنم می گذرد. تنها با او شوخی می کردم؛ نه بیشتر و نه کمتر. این شادی برگرفته از یک بازی است که با هم انجام می‌دادیم و آن بازی ولف است.

انتهای پیام/