واکنش بهروز عطایی به درگیری‌ها و فینالیست شدن تیمش

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل گفت: خیلی زود ویدئوچک پیکان تمام شد و اعتراضاتشان برای توقف بازی بود. به هر حال شاید این کار یک روش است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، بهروز عطایی پس از صعود تیمش به فینال لیگ برتر گفت: به هواداران هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. دو تیم بازی تمام عیاری را به نمایش گذاشتند. بازی سختی بود. پیکان چیزی برای از دست دادن نداشت و انتحاری بازی کرد.

او افزود: جز ست اول ما کاملا مسلط بودیم. اعتراضات زیادی بود که اتفاق می‌افتاد و بیشترش برای توقف بازی بود. خیلی زود ویدئوچک پیکان تمام شد. اعتراضاتشان برای توقف بازی بود. به هر حال شاید یک روش است اما در مجموع بازی زیبای دیدیم. دو تیم با تسلط کامل بازی کردند اما بازیکنان ما بهتر کار کردند.

او در مورد اینکه حضرت‌پور با هواداران درگیر شد، گفت: خودش باید جواب بدهد. من وقتی جنجال اتفاق افتاد صحنه را ندیدم. نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد.

عطایی در ادامه بیان کرد: باید فدراسیون و کمیته انضباطی این فضا را مدیریت کنند. در جریان بازی بازیکنان من کمترین اعتراض را داشتند و آگاه بازی کردند و بازی اخلاق مداری را انجام دادند. باید یاد بگیریم بازی را مدیریت کنیم و مربی باید فضای داخل زمین را مدیریت کند. قبل از بازی نگران داوری بودم اما واقعا داوری خوبی انجام داد و کم اشتباه بود اما  بر او فشار بر آوردند و این کار باعث شد سکوها هم ملتهب شود.

او در مورد درگیری کادر پیکان با خبرنگارانی که از واکنش‌های پیمان اکبری بعد از اخراج از بازی فیلم می‌گرفتند، گفت: از همکارتان حمایت کنید.

عطایی در مورد رویارویی احتمالی با شهداب یزد در فینال مسابقات گفت: قطعا بازی سختی خواهد بود. تیمی که به مرحله نهایی می رسد قابلیت‌های بالایی دارد. امیدوارم بازی زیبا و بدون حاشیه ای باشد و دو تیم لذت ببرند.

انتهای پیام/