واکنش تند روی کین به صحبت های کاپیتان لیورپول

روی کین، کاپیتان لیورپول را به دلیل اظهاراتش پس از پایان بازی مورد حمله قرار داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  و به نقل از اسپورتال، شاگردان یورگن کلوپ آلمانی که امیدوار بودند با تداوم روند پیروزی‌هایشان برابر شیاطین سرخ به صدر جدول لیگ برتر راه یابند، با مقاومت جانانه یونایتدها روبه‌رو شدند و در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت‌های خوب زیادی را ایجاد کنند.

ویرژیل فان‌دایک پس از پایان بازی گفت فقط لیورپول تلاش می‌کرد بازی را ببرد و در همه زمینه‌ها برتر بود. فان‌دایک به اسکای‌اسپورت گفت: ما بیشتر توپ را در اختیار داشتیم و بیشتر موقعیت خلق کردیم. تنها یک تیم برای بردن تلاش می‌کرد. متاسفانه این اتفاق نیفتاد. به همین دلیل است که ناراحتیم چون می‌خواهیم در هر بازی پیروز شویم؛ به خصوص وقتی مقابل تیمی مانند یونایتد بازی می‌کنیم.

روی کین، کاپیتان سابق منچستریونایتد، اظهارات فان‌دایک را متکبرانه دانست و عنوان کرد او به شیاطین سرخ بی‌احترامی کرده است. کین گفت: «غرور زیادی از صحبت‌های فان‌دایک برداشت می‌شود. او منچستریونایتد را خیلی بد جلوه داد. او نیاز به یادآوری دارد که برای باشگاهی بازی می‌کند که در ۳۰ سال اخیر یک قهرمانی را به دست آورده است. منچستریونایتد در شرایط سختی قرار دارد؛ درست مانند لیورپول که سال‌ها شرایط دشواری داشت. او باید به خاطر بیاورد که از کجا می‌آید. یک قهرمانی در ۳۳ سال!»

کین افزود: بارها با منچستریونایتد به آنفیلد رفتم و لیورپول در شرایط سختی قرار داشت و آنها با تساوی خوشحال بودند. نکته آخر این است که مهم‌ترین بخش بازی گل‌زدن است. لیورپول موقعیت‌هایی داشت و از آنها استفاده نکرد. این تقصیر خودشان است.

دنیل استوریج، مهاجم سابق لیورپول، در واکنش به ادعای کین گفت: فکر نمی‌کنم فان‌دایک به یونایتد بی‌احترامی کرده باشد بلکه او از عملکرد لیورپول ناامید شده است.

یونایتد پس از تساوی بدون گل در ورزشگاه آنفیلد در رده هفتم لیگ برتر باقی ماند و اکنون شش امتیاز تا رسیدن به چهار تیم برتر فاصله دارد. در طرف مقابل لیورپول در حال حاضر در رده دوم قرار دارد و یک امتیاز کمتر از آرسنال صدرنشین جدید لیگ دارد که توانست برایتون را دو بر صفر شکست دهد.

انتهای پیام