سعید دقیقی: الهلال 13 کرونایی بازی اش در لیگ قهرمانان لغو نشد

دیدار دو تیم فوتبال استقلال تهران و پیکان تهران در جام حذفی به دلیل شیوع ویروس کرونا در تیم استقلال لغو شد. 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سعید دقیقی مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: سازمان لیگ و مرکز پزشکی ایفمارک با انتشار نام افراد مبتلا به کرونا در استقلال و شفاف سازی در این خصوص افکار عمومی را هم با خود همراه کنند. الان گفته‌اند که 17 نفر از بازیکنان و یک نفر از اعضای کادرفنی این تیم مبتلا هستند. تقاضای ما شفاف سازی است. الهلال فقط 13 بازیکن داشت که مبتلا نشده بودند، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی این تیم را لغو نکرد و حتی به آنها اعلام شد که با 11 بازیکن هم می‌توانند در زمین حاضر شوند.

وی افزود: طبق اطلاعاتی که ما داریم تیم استقلال بیشتر از 35 بازیکن در اختیار دارد و حتی اگر براساس اعلام کمیسیون ستاد مبارزه با کرونا در ورزش 17 نفر از آنها هم مبتلا شده باشند، با سایر نفرات می‌توانند در زمین حاضر شوند و بازی کنند. چطور اینقدر راحت بازی را به تعویق می‌اندازند؟

دقیقی در پایان گفت:امیدواریم مرکز ایفمارک، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این باره شفاف سازی کنند و بگویند بر اساس چه قانونی بازی را به تعویق انداختند. دوست داریم بدانیم برای تعویق بازی به چه قانونی استناد کرده‌اند. تیم ما طبق روال و برنامه ریزی هتل گرفته و اعضای تیم به اردو رفتند. الان که متوجه شدیم که این اردو بیهوده بوده، هزینه تحمیل شده به باشگاه را چه کسی پرداخت می‌کند؟

بیشتر بخوانید:
سوتفاهم میان مطهری و دقیقی برطرف شد
دقیقی: از نظر بودجه‌ حریف 6تا 7 برابر ما بودجه در شرایط نقل و…
دقیقی: نگران داوری دیدار با استقلال هستیم/ امیدوارم فشارها روی ذهنیت داور تاثیر نگذارد

انتهای پیام /