واکنش خطیر نسبت به حواشی رخ داده؛ کنایه به فتحی و استراماچونی؟

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ یکی از دلایل شایعه جدایی استراماچونی ، اختلاف نظر عجیب با علی خطیر معاون باشگاه استقلال بود.

خطیر که پیشتر از عوامل اصلی مذاکره با استراماچونی در ترکیه بود و با مذاکرات معاون فتحی بود که سرمربی ایتالیایی حاضر شد به ایران بیاید و با این تیم قرارداد ببندد اما حالا یکی از دلایلی که استراماچونی در استانه استعفا است اختلاف با خطیر است.

ماجرا از جایی شروع شد که استراماچونی قصد داشت سه بازیکن مدنظرش را از طریق ایجینت های خودش وارد باشگاه استقلال کنند و قراردادی با آنها تنظیم شود اما خطیر که در خصوص بستن قرارداد با بازیکنان بسیار حساس بود عقیده داشت هر بازیکنی که با این باشگاه می خواهد قرارداد ببندد باید از کانال او رد شود به این خاطر که تخصص بستن قرارداد با بازیکنان را دارد. این ماجرا تا جایی پیش رفت که وریا غفوری و حسین حسینی نیز با خطیر در خصوص بستن قرارداد درگیر شدند و کار به عدم تمدید قرارداد این دو بازیکن اثرگذار پیش رفت.

در نهایت خطیر به دلیل مشکلات و درگیری های این چنینی از سمت خود استعفا کرد و فتحی در کمال شگفتی این استعفا را پذیرفت تا معاون مدیرعامل در عرض 24 ساعت از سمت خود برکنار شود. حالا خطیر با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به حواشی رخ داده به نوشتن یک جمله کوتاه بسنده کرده است:« هوادار گناه داره…».

خبرنگار: سپهر خرمی