واکنش رئیس سازمان خصوصی سازی به افشای مبلغ قرارداد گل محمدی

رئیس سازمان خصوصی سازی به افشای مبلغ قرارداد سرمربی پرسپولیس واکنش  نشان داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  حسین قربان زاده گفت: طبق دستور وزارت اقتصاد برای چگونگی خرج و هزینه کرد پول سهام کمیته های مصارف برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تشکیل شده که در این دو کمیته من، آقای پولادگر و مدیران عامل دو باشگاه عضو آن هستند.

افشای اطلاعات از ضروریات شرکت های فرابورسی است. بنابراین افشای مبالغ قرارداد کادرفنی و بازیکنان در سایت کدال صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص اینکه روز گذشته درویش مبلغ قرارداد یحیی گل محمدی را لو داده و همین باعث ایجاد حواشی شده، گفت: به تدریج نظام باشگاه داری حرفه ای در کشور شکل می گیرد و این طور نخواهد بود که فقط به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بگویند باید به صورت شفاف عملکرد مالی خود را افشا کنند.

نمی شود که مثلا باشگاه های سپاهان و گل گهر هر مدل که بخواهند عمل کنند و کسی از آنها شفافیت نخواهد. این کار باعث می شود رقابت ناعادلانه شکل گیرد.

ما نباید یک فرد را به خاطر شفافیت مالی تنبیه کنیم بلکه برای شفاف سازی و انضباطی مالی باید افراد را تشویق کنیم. این را هم بگویم که رنج قیمت مربیان و بازیکنان در فوتبال کشورمان مشخص است و ما باید این فضای تاریک خانه ای را از بین ببریم.

شفاف سازی ارقام لیست استقلال و پرسپولیس را باید به فال نیک گرفت و تشویق کنیم که افراد دیگر هم این کار را انجام دهند. در هر صورت که قرارداد بازیکنان و مربیان باید به زودی در سایت کدال درج شود.

بیشتر بخوانید:

قرارداد پاکدل با پرسپولیس فسخ نشده است
مربی بدنساز پرسپولیس مشخص شد
رونمایی پرسپولیس از خرید جدیدش/مدافع گرجستانی قرمزپوش می شود

انتهای پیام/