واکنش روونالدو به پیروزی تیم ملی پرتغال

کریستیانو رونالدو بسیار خوشحال است که با درخشش خود زمینه را برای یک پیروزی دیگر تیم ملی فوتبال پرتغال مهیا کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال پرتغال در دومین بازی خود در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ به مصاف لوکزامبورگ رفت و توانست با شش گل به پیروزی دست پیدا کند. رونالدو در این بازی درخشید و توانست دو گل به ثمر برساند.

او بعد از بازی در پستی نوشت: دو بازی و دو پیروزی. ماموریت به‌خوبی انجام شد. بسیار خوشحالم که در کسب این دو پیروزی نقش داشتم و امیدوارم که در بازی‌های پیش رو عملکرد بهتری از خود نشان دهیم.

رونالدو در دو بازی اخیر خود با پیراهن تیم ملی فوتبال پرتغال موفق به زدن چهار گل شده است تا شمار گل‌های ملی خود را به عدد ۱۲۲ برساند که رکوردی در تاریخ فوتبال جهان است. او در ۳۸ سالگی نشان می‌دهد که همچنان در اوج دوران فوتبالی خود به سر می‌برد.

پیش‌بینی می‌شد کریستیانو رونالدو پس از جام جهانی ۲۰۲۲ از بازی‌های ملی خداحافظی کند. نیمکت‌نشینی در جام جهانی قطر باعث شد تا رونالدو جایگاهش را در تیم ملی از دست دهد و بسیاری از خداحافظی او بگویند اما این بازیکن چنین کاری نکرد و مارتینس سرمربی جدید تیم ملی فوتبال پرتغال تصمیم گرفت تا او را به تیم ملی دعوت کند.

رونالدو در دو بازی اخیر پرتغال در انتخابی یورو ۲۰۲۴ در ترکیب اصلی به میدان رفته و توانسته چهار گل به ثمر برساند و نشان دهد که همچنان در روزهای اوج دوران فوتبالی خود به سر می‌برد.

رونالدو در ۱۰ دیدار اخیرش با پیراهن پرتغال و النصر موفق به زدن ۱۲ گل و دادن دو پاس گل شده است که این برای بازیکنی که ۳۸ سال سن دارد آمار خیره‌کننده‌ای به شمار می‌آید و ثابت می‌کند او هنوز تمام نشده است.

این فوق ستاره پرتغالی پس از سال‌های حضور و درخشش در فوتبال اروپا تصمیم گرفت راهی لیگ عربستان شود و پیراهن النصر را بر تن کند و در این تیم هم آمار خیره‌کننده‌ای از خود نشان داده است.

پرتغال با این دو پیروزی در صدر جدول رده‌بندی گروه J قرار گرفت. در این گروه تیم‌های ایسلند، اسلوواکی و بوسنی هم حضور دارند و در نهایت دو تیم راهی مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ می‌شوند.

انتهای پیام/