واکنش ساعی به برگزاری انتخابات داخلی کمیسیون ورزشکاران و غیبت 9 ورزشکار

عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک اعلام کرد برگزاری انتخابات آنها در شرایطی که ۹ نفر از اعضا غیبت داشتند بی احترامی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هادی ساعی در مورد غیبت در کمیسیون ورزشکاران و برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران اظهار داشت: قبلا گفته بودم که نمی‌توانم بیایم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بحث اعتراضات قبل و عدم حضور کشتی‌گیران مطرح بوده است، گفت:  به آنها گفته بودم شنبه و یکشنبه نیستم و گرفتار هستم اما دوستان عجله و علاقه داشتند که امروز برگزار شود.

ساعی  در خصوص انتخاب بهداد سلیمی به عنوان نماینده ورزشکاران در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: از ابتدا این موضوع مشخص بود و برنامه برای همین موضوع بود. 

عضو کمیسیون ورزشکاران در خصوص غیبت ۹ عضو کمیسیون و اینکه آیا حق آنها تضییع شده است، گفت: این موضوع بی احترامی است وقتی ۹ نفر نیستند به آنها بی احترامی است و هر ۹ نفر اعلام کرده بودند که نمی توانند در جلسه باشند و این کار خیلی بدی است و باعث می شود از  ابتدا اصطحکاک هایی ایجاد شود که در نهایت فکر نمی کنم کمیسیون موفق باشد.

ساعی در مورد اینکه آیا درخواست داده بودید که جلسه امروز برگزار نشود، یادآوری کرد: انتخابات کمیته ملی المپیک عقب افتاده و نمی دانم چه عجله ای برای انتخاب ۶ نفر وجود دارد هنوز کاندیداها مشخص نیست و مشخص نیست انتخابات کمیته چه زمانی است. دوستان عجولانه تصمیم می‌گیرند و کار بدی است.

به گزارش ایسنا، ساعی در حالی این گلایه را داشت که در زمان ریاست میراسماعیلی و خود ساعی  در کمیسیون دوره قبل جلسات با حضور تمام اعضا برگزار  نمی شد. 

بیشتر بخوانید:

غیبت مجدد و عجیب چند ورزشکار در دومین نشست کمیسیون ورزشکاران
نمایندگان کمیسیون ورزشکاران در انتخابات کمیته مشخص شدند/ سلیمی نماینده هیات…
واکنش هادی ساعی به انتقاد بهداد سلیمی از عملکرد دوره قبل کمیسیون

انتهای پیام/