واکنش سرپرست پرسپولیس به اعتصاب بازیکنان/ پیروانی: مقابل الهلال جان می‌دهیم

از زمانی که من بچه بودم باشگاه پرسپولیس مشکل مالی داشت تا حالا؛ چند روز گذشته 40 درصد از طلب سال گذشته پرداخت شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، افشین پیروانی درخصوص پیشنهاد تارتار برای حضور یک روانشناس در این مجموعه، گفت: احترام‌ها باید لحاظ شود و همه به هم احترام بگذارند. استرس و فشار مربیگری به قدری بالا است که اگر حرفی هم زده می‌شود کسی نباید دلگیر شود. فوتبال و مدیریت و امکانات روز به روز علمی‌تر شود خروجی خوبی خواهد داشت. باید به فوتبال تخصصی‌تر نگاه کنیم. در جام‌جهانی ببینیم که رقبای ما چه می‌کنند. با تیم‌های مطرح دنیا فاصله داریم، اما می‌توانیم خود را به آنها نزدیک کنیم.

پیروانی درمورد بازی پرسپولیس و الهلال عربستان، عنوان کرد: ما بازی حساس و سختی داریم. با تیمی روبرو خواهیم شد که در خانه بازی می‌کند. ما بدون بازی رسمی و تنها با چند بازی تدارکاتی به مصاف آنها می‌رویم. مشکلاتی داریم، اما به هر حال پرسپولیس هستیم. نفرات خوبی داریم و سال‌هاست که حرف های زیادی برای گفتن داریم. اگر کمبودهایی که داریم اذیت مان نکند از نام و لوگوی پرسپولیس بخاطر هواداران جان می‌‌دهیم تا نتیجه خوبی بگیریم، چون میلیون‌ها هوادار از برد پرسپولیس خوشحال می‌شوند.

وی با اشاره به بحث‌های مالی مربوط به باشگاه پرسپولیس، افزود: از زمانی که من بچه بودم باشگاه پرسپولیس مشکل مالی داشت تا حالا؛ چند روز گذشته 40 درصد از طلب سال گذشته پرداخت شد. سوتفاهمی ایجاد شده بود و باید بگویم که امسال هیچکدام از اعضای کادر فنی و بازیکنان مبلغی دریافت نکرده‌اند. فکر می‌کنم همه زحمت می‌کشند و اگر تمرین تعطیل شد به این دلیل بود که شرایط روحی بازیکنان خوب نبود و بحث اعتصاب و کم کاری مطرح نبود. حق این تیم با هواداران و موفقیت‌هایش بیشتر از این است.

بیشتر بخوانید:
پیروانی: به عشق پرسپولیس، فرارتر از یک سرپرست کار می‌کنم
خوردبین: ایرادی به کار پیروانی نمی‌بینم/ این بار پرسپولیس قهرمان می‌شود
خوردبین: پیروانی بهتر از من از پرسپولیس دفاع می‌کند

انتهای پیام /