واکنش فدراسیون جهانی والیبال به برد بزرگ برزیل

تیم ملی والیبال برزیل در یک بازی حساس موفق شد فرانسه را شکست دهد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، در بازی آخر از هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال، دو تیم برزیل و فرانسه به مصاف هم رفتند که این بازی حساس با پیروزی ۳ بر یک برزیل همراه بود. این مسابقه جذاب درحالی پیگیری شد که فرانسه در ورزشگاه خانگی خود مقابل برزیل صف‌آرایی کرده بود. این بازی در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۶ بر ۲۴، ۱۹ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۳ به سود والیبال برزیل پایان یافت. برزیل با این پیروزی به ششمین برد خود در لیگ ملت‌ها دست یافت تا با ۱۹ امتیاز در رده سوم لیگ ملت‌ها تا پایان هفته دوم قرار گیرد.

فدراسیون جهانی والیبال در واکنش به پیروزی برزیل نوشت: برزیل مقابل فرانسه به پیروزی برزرگی دست یافت. اکنون با این برد، نماینده آمریکای جنوبی در رده سوم لیگ ملت‌ها ایستاد. در طرف مقابل فرانسه موفق نشده است که در جمع هشت تیم برتر قرار بگیرد.

فدراسیون جهانی ادامه داد: برزیل مقابل سکوهای پر ازدحام اورلئان با پیروزی در چهار ست مقابل فرانسه، هواداران میزبان را ناامید کرد. در یک بازی هیجان‌انگیز لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳،  آلن سوزا موفق شد تیمش را به پیروزی برساند.  آلن سوزا ۲۴ امتیاز برای تیمش کسب کرد تا در موفقیت تیمش نقش پررنگی داشته باشد.

ریکاردو لوکارلی، ملی‌پوش والیبال برزیل پس از کسب این پیروزی مهم گفت: بازی مقابل فرانسه همیشه، همیشه و همیشه سخت است به خصوص در چنین فضای شگفت انگیزی. بازی زیبایی انجام دادیم و واقعا خسته هستیم. مهم‌ترین چیز این بود که از زمین بازی پیروز خارج شویم. ما برای حفظ رنکینگ و صعود به جمع ۸ تیم برتر این مسابقات، به این برد نیاز داشتیم. اکنون باید استراحت کنیم و آماده باشیم تا در فیلیپین خوب بازی کنیم. من فکر می‌کنم ما شایسته پیروزی و جشن هستیم.

انتهای پیام/