واکنش فدراسیون جهانی والیبال به صعود والیبال ایتالیا

تیم ملی والیبال ایتالیا توانست در مرحله حذفی مسابقات جهانی، کوبا را شکست دهد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در جریان مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان، تیم ملی والیبال ایتالیا در یک بازی بسیار مهم به مصاف تیم ملی والیبال کوبا رفت و با نتیجه قاطع ۳ بر یک به پیروزی دست یافت. این بازی در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۱ بر ۲۵، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۸ به سود والیبال ایتالیا به پایان رسید.

فدراسیون جهانی والیبال درباره پیروزی والیبال ایتالیا و صعود این تیم به مرحله بعدی این رقابت‌ها نوشت: ایتالیا پس از پیروزی مقابل کوبا به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. ایتالیا به خوبی به بزرگ‌ترین چالش خود در مسابقات قهرمانی والیبال مردان جهانی ۲۰۲۲ پاسخ داد و در روز افتتاحیه و در دور حذفی در لیوبلیانا اسلوونی، کوبا را پشت سر گذاشت تا به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات صعود کند. تیمی که بهترین مبارزات را در مرحله گروهی داشت با نتیجه ۳-۱ پیروز شد تا هم‌چنان شکست‌ناپذیر بماند.

الساندرو میکیلتو، ملی‌پوش والیبال ایتالیا پس از این بازی گفت: کوبایی‌ها واقعا خوب بازی کردند. بازی بسیار خوبی بود و فکر می‌کنم کلید پیروزی ما این بود که در ست‌های سوم و چهارم بهتر سرویس زدیم. باید بگویم که پیروزی در ست سوم بسیار مهم بود زیرا به ما اعتماد به نفس داد تا در ست چهارم بهتر بازی کنیم. کل تیم واقعا خوب بازی کرد و من از عملکردمان در چنین دیدار سختی بسیار خوشحالم.

 

برنامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی، این مسابقات به وقت ایران:

یک‌شنبه ۱۳ شهریور؛ سالن آرنا گلیویس در شهر گلیویتسه لهستان  

ساعت ۲۰؛ آمریکا – ترکیه

ساعت ۲۳:۳۰؛ لهستان – تونس

دوشنبه ۱۴ شهریور؛ سالن استوژیتس آرنا شهر لیوبلیانای اسلوونی

ساعت ۲۰؛  هلند – اوکراین

ساعت ۲۳:۳۰؛ فرانسه – ژاپن

سه‌شنبه ۱۵ شهریور؛ سالن آرنا گلیویس در شهر گلیویتسه لهستان  

ساعت ۲۰؛ صربستان – آرژانتین

ساعت ۲۳:۳۰؛ برزیل – ایران

انتهای پیام/