واکنش لوپتگی نسبت به انتخاب دروازه‌بان‌های رئال مادرید

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد برای سه دروازه‌بان “فوق العاده” تیمش برنامه خاصی در نظر گرفته است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، رئال مادرید بامداد دوشنبه در هفته‌ دوم لالیگا به مصاف خیرونا رفت و ۴ بر یک پیروز شد. یولن لوپتگی پس از بازی گفت‌: بازی‌ها پیچیده هستند به خصوص برابر تیم‌های همچون خیرونا که  فصل گذشته خوب کار کرد. آنها گل نخست بازی را به ثمر رساندند و فرصت‌هایی برای باز کردن دوباره دروازه‌مان داشتند. ما صرفا با دو پنالتی‌ پیش نیفتادیم بلکه موقعیت‌سازی‌مان باعث شد داور این ضربات را به نفع ما اعلام کند. در نیمه دوم کاملا شایسته پیروزی بودیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه‌، اظهار کرد: در نیمه اول در حمله کردن عجول بودیم و در پاسکاری اشتباه زیادی داشتیم. زمانی که نتیجه‌ به نفعتان باشد بهتر بازی می‌کنید. خیرونا در نیمه اول ما را تحت فشار قرار داد و باعث شد ما به دردسر بیفتیم. با این حال توانستیم این سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم و به کار خود ادامه‌ دهیم.

گرت بیل در این بازی هم گلزنی کرد. سرمربی اسپانیایی در مورد این مهاجم ولزی گفت‌: زمانی که تیم خوب کار کند، بازیکنان نیز می‌توانند گلزنی کنند. مهم‌تر از همه این است که دروازه‌ حریفان را باز کنیم و گلزن اهمیتی ندارد. تیم‌ ما بر اساس بازی گروهی کار می‌کند.

لوپتگی در این بازی باز هم از کیلور ناواس به عنوان دروازه‌بان اصلی استفاده کرد و هنوز تیبو کورتوآ برای سفیدپوشان به میدان نرفته است. سرمربی رئال مادرید در مورد انتخاب دروازه‌بانان اظهار کرد: باید ببینیم سیستم چرخی در رابطه با دروازه‌بانان چگونه پیش می‌رود. من سه دروازه‌بان فوق‌العاده‌ در اختیار دارم و باید شرایط آنها را بررسی کرد. امروز ناواس خیلی خوب عمل کرد و باید دید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. برای این موضوع برنامه‌ریزی کرده‌ام و در رابطه با آن نیز حرفی نخواهم زد.

لوپتگی در رابطه با نیمکت نشینی رافائل واران و لوکا مودریچ گفت‌: واران و مودریچ به مرور به ترکیب اصلی وارد خواهند شد. در تیم رقابت وجود دارد که این برایش خوب است.