واکنش مدیرعامل پرسپولیس به شایعه بازگشت لوکادیا

پرسپولیس در لیست کنونی خود با توجه به جدایی شهاب زاهدی و همچنین نبیل باهویی یک جای خالی دارد که به واسطه آن در صورت نیاز اوسمار ویرا قادر خواهد بود یک بازیکن جذب کند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ طی ساعات اخیر شایعاتی درباره پیشنهاد و مذاکره دوباره پرسپولیس و یورگن لوکادیا برای بازگشت این مهاجم هلندی شکل گرفته است.

پرسپولیس در لیست کنونی خود با توجه به جدایی شهاب زاهدی و همچنین نبیل باهویی یک جای خالی دارد که به واسطه آن در صورت نیاز اوسمار ویرا قادر خواهد بود یک بازیکن جذب کند.

این در حالیست که طی ساعات اخیر شایعاتی درباره بازگشت دوباره یورگن لوکادیا به پرسپولیس شکل گرفته است؛ مهاجم هلندی که در اتفاقی جالب توجه فصل گذشته در پنجره تابستانی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شده بود و آمار گلزنی ویژه‌ای تا پیش از جدایی جنجالی‌اش شکل داد. این بازیکن گلزن 48 ساعت پیش از دربی با درخواست سفر به کشورش، اردوی پرسپولیس را با شوک بزرگی مواجه کرد و در ادامه نیز هرگز به تهران بازنگشت.

باشگاه پرسپولیس بعد از این اقدام مهاجم هلندی‌اش شکایتی علیه وی در فیفا تنظیم کرده و موفق شد حکم آن را دریافت کرده و یورگن لوکادیا را محکوم به پرداخت غرامت کند.

با این حال عملکرد این مهاجم هلندی همواره موردتوجه هواداران پرسپولیس بوده و آنها چشم به بازگشت دوباره او دارند. اکنون نیز با توجه به جای خالی در لیست پرسپولیس و نیاز به جذب یک مهاجم، بار دیگر شایعات درباره بازگشت یورگن لوکادیا داغ شده است.

پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه اما نشان می‌دهد که این موضوع صحت ندارد و باشگاه پرسپولیس اقدامی برای انتقال دوباره این مهاجم هلندی نداشته است. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس ضمن رد شایعه بازگشت لوکادیا به پرسپولیس خبری جالب توجه نیز در این خصوص می‌دهد: نه، بحثی در اینباره نشده است و شایعه است. اتفاقا ایشان (لوکادیا) نسبت به رای صادره اعتراض کرده و آن را به CAS برده است. موضوعی که باعث شد تا همین روز گذشته ما اقدام به جوابیه و ارائه مستنداتی به دادگاه CAS داشته باشیم.

انتهای پیام/