واکنش مهدوی‌کیا به مذاکره‌اش با پرسپولیس

    مهدی مهدوی‌کیا، اسطوره فوتبال ایران، در گفت‌وگوی مفصل با عادل فردوسی‌پور و محمد بحرانی از عدم تمایلش به بازگشت به فوتبال ایران، ناامیدی از فوتبال ملی و تمجید از توماس مولر سخن گفت.

    به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  مهدی مهدوی‌کیا یکی از میهمانان اولین قسمت از ویژه‌برنامه فوتبال ۳۶۰ برای یورو ۲۰۲۴ بود که گفت‌وگو جالبی با عادل فردوسی‌پور و محمد بحرانی داشت. مهدوی‌کیا در بخشی از صحبت‌های خود تاکید کرد پیگیر نتایج بازی‌های مختلف است و سعی می‌کند همیشه به روز باشد. اسطوره فوتبال ایران همچنین برای فینال لیگ قهرمانان اروپا که بین دورتموند و رئال مادرید برگزار شد، در ورزشگاه ومبلی حضور داشت و همراه با رضا قوچان نژاد این دیدار را از نزدیک تماشا کرد، دیداری که پانزدهمین جام قهرمانی را برای کهکشانی‌ها به همراه داشت.

    مهدوی‌کیا همیشه با نظرات خوب خود و دایره لغات بالا بین اهالی فوتبال معروف است و همین موضوع باعث شده تا نشستن پای صحبت‌های او دلنشین باشید. مهدی مهدوی‌کیا فعلا در چین حضور دارد و به زودی به آلمان برمی‌گردد.

    مهدوی‌کیا که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و بارها اعلام کرده این تیم را از بچگی دوست داشته است، در مورد نتایج پرسپولیس و فوتبال ایران گفت: «حقیقتا بازی‌های لیگ ایران را دنبال نمی‌کنم. بازی‌های ملی را می‌بینم و البته پرسپولیس هم تیم محبوب من از زمان بچگی است و بازی آن‌ها را هم می‌بینم ولی در دو سال اخیر که از ایران رفته‌ام، کمتر پیگیر دیگر مسابقه‌ها هستم. اخبار تیم پرسپولیس را کاملا دنبال می‌کنم. نیم‌فصل مربی عوض شد و پرسپولیس شرایط سختی داشت اما درنهایت قهرمان شد».

    ستاره سابق سرخ‌پوشان پایتخت در واکنش به جدایی اوسمار ویرا از پرسپولیس و احتمال حضور دوباره‌اش در فوتبال ایران توضیح داد: «دلیل رفتن اوسمار ویرا را نمی‌دانم اما نتایج خوبی با پرسپولیس کسب کرد و به عنوان قهرمانی رسید. در این مدت از لیگ ایران پیشنهاد داشتم اما علاقه‌ای به بازگشت ندارم. پس از اتفاقاتی که در تیم ملی امید رخ داد، قول‌هایی به خودم دادم و در شرایط کنونی علاقه‌ای به بازگشت ندارم».

    انتهای پیام/