واکنش مورینیو به پیروزی ارزشمند رم/ تمجید از همه به جز سردار آزمون!

آقای خاص به پیروزی ارزشمند و دقایق پایانی تیمش در دیدار برابر لچه واکنش نشان داد. او چنین پیروزی‌های را وصف‌ناشدنی دانست.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ رم در هفته یازدهم سری آ به لطف گل سردار آزمون و روملو لوکاکو برابر لچه به برتری رسید. رم در حالی در این بازی به پیروزی دست پیدا کرد که تا دقیقه ۹۰ با یک گل از حریفش عقب بود البته جالوروسی در دقیقه پنجم بازی یک پنالتی را توسط لوکاکو خراب کرد که این باعث شد تا کار برای تیم مورینیو سخت شود. البته این مهاجم بلژیکی جبران کرد و در آخرین دقیقه گل پیروزی را برای تیمش به ثمر رساند.

مورینیو در نشست خبری پایان بازی گفت: این برای نخستین بار است که لوکاکو در ایتالیا پنالتی خراب می‌کند اما برای دومین یا سومین بار است که در تیم من پنالتی از دست می‌دهد. تنها کسی که ضربه پنالتی را می‌زند این فرصت را دارد که آن را خراب کند.

او ادامه داد: دیبالا این اعتمادبه‌نفس را نداشت که پشت توپ قرار گیرد اما لوکاکو با اعتمادبه‌نفس کامل حاضر به زدن ضربه شد. مشکل لوکاکو این است که فردی بسیار احساسی و عاطفی است. من بعد از سه دوره کارکردن با او شناخت بسیار خوبی از او دارم. او وقتی اشتباه می‌کند گریه می‌کند و بسیار عذاب می‌کشد. اینکه در آخرین دقایق اینگونه فرصت پیروزی داشته باشید و پیروز شوید حس وصف‌ناپذیری دارد و بهتر از آن وجود ندارد. لوکاکو اکنون می‌تواند آسوده بخوابد. او انسانی با قلبی بزرگ و بسیار عاطفی و حساس است. او وقتی پنالتی از دست می‌دهد هم قلبش و هم روحش گریه می‌کند و به درد می‌آید.

مورینیو در پایان گفت: دیبالا در نیمه نخست بسیار خوب بود. او بازیکن مهمی برای ماست. واکنش او قبل از دیدار برابر پراگ در لیگ اروپا من را شگفت‌زده کرد. به او گفتم که بهتر است سفر نکند اما او گفت سفر خواهد کرد و می‌خواهد به میدان برود.

انتهای پیام/