واکنش هواداران پرسپولیس به بازگشت احتمالی مهدی محمد نبی: او را نمی خواهیم

مهدی محمد نبی یک روز بعد از انتخاب رییس جدید فدراسیون فوتبال از سمت دبیرکل فدراسیون استعفا کرد تا طی 24 ساعت اخیر زمزمه هایی درخصوص بازگشت او به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شنیده شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نکته اینجاست که هم نبی در مصاحبه ای اعلام کرده قصد بازگشت به هیچ پست و سمت و عنوان ورزشی را ندارد و هم وزارت ورزش و شخص سلطانی فر هنوز در این مورد با نبی مذاکره ای نداشته اند و احتمال انتخاب نبی به عنوان یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس بسیار اندک است.

طعنه‌آمیز اینجاست که درهمین ابتدای کار هواداران باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی به شدت علیه نبی موضع گیری کرده و سعی کرده اند تا مقابل شایعاتی که پیرامون بازگشت او به گوش می رسد واکنش نشان دهند. هواداران پرسپولیس با اشاره به ناکامی های مدیریتی باشگاه پرسپولیس در زمان حضور نبی در پیکره مدیریتی باشگاه از این انتخاب احتمالی ابراز ناخرسندی کرده اند.

هواداران پرسپولیس عامل اصلی جدایی برانکو ایوانکوویچ را مهدی محمد نبی می دانند و به همین دلیل هیچ وقت نمی توانند او را ببخشند. به هر روی این طور که پیداست هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به شدت علیه عضو سابق هیات مدیره خود موضع گیری کرده اند تا نشان دهند محمد مهدی نبی هیچ جایگاه مناسب و مقبولیتی در بین آن ها ندارد. البته شاید هم این حمله ها جهت دار بوده باشد!

بیشتر بخوانید:
یحیی زوج خط حمله پرسپولیس را انتخاب کرد
آخرین وضعیت پرونده شکایت پرسپولیس از شجاع
درخواست الوحده برای میزبانی از لیگ قهرمانان پذیرفته نشد/پرسپولیس بدون رقیب شد

انتهای پیام/