واکنش ژاوی به شکست مقابل رئال: این بدترین بازی ما بود/ روزهای سختی خواهیم داشت

سرمربی بارسلونا پس از شکست سنگین تیمش برابر رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا از هواداران عذرخواهی کرد. او اعتراف کرد که شاگردانش نمایشی ناامیدکننده داشتند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا نمایشی ناامیدکننده داشت. آبی‌-اناری‌ها در این بازی شکست سنگینی را متحمل شدند و با نتیجه چهار بر یک بازی را واگذار کردند.

ژاوی بعد از بازی گفت: بدون شک بدترین بازی و نمایش ما بود. بازی بسیار بدی بود. رئال مادرید در ضد حملات آسیبی زیاد به ما رساند. ما امشب روی بد فوتبال را تجربه کردیم و باید از هواداران به خاطر این شکست سنگین عذرخواهی کنم.

او ادامه داد: احساس ناامیدی و ناراحتی زیادی داریم اما این بخشی از فوتبال است. رئال مادرید در ضد حملات بسیار خطرناک است و رقابت‌کردن با چنین تیمی برای ما سخت بود و در نهایت هم که بازنده بازی شدیم. شکست برابر رئال مادرید باید درس بزرگی به ما بدهد؛ به طوری که باید این بازی را به‌خوبی بررسی کرد و از آن درس گرفت تا دوباره مرتکب اشتباه‌هایمان نشویم. روزهای سختی در  انتظار ماست و طبیعی است که به خاطر این شکست و نمایش از ما انتقاد شود.

ژاوی در پایان گفت: به رئال مادرید تبریک می‌گویم و بار دیگر از هواداران عذرخواهی می‌کنم. در دیدار امشب تقریبا همه کمبودها را داشتیم و یک بازی بسیار ضعیف را به نمایش گذاشتیم.

انتهای پیام/