واکنش ژاپنی‌ها بعد از برد مقابل والیبال ایران

مدافع میانی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: تیم ملی والیبال ایران قهرمان آسیاست اما ژاپن هم هیچوقت تسلیم نمی‌شود.

به  گزارش گروه ورزش شبکه لحظه تایشی اونودرا پس از پیروزی مقابل ملی پوشان والیبال کشورمان در روز نخست لیگ ملت‌ها 2023 اظهار داشت: خیلی خرسندیم که در دیدار امروز به پیروزی رسیدیم. تیم ملی والیبال ایران قهرمان آسیاست اما ما نیز هیچوقت تسلیم نمی‌شویم. به شخصه از این برد خیلی خوشحالم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ژاپن تصریح کرد: دیدار دشواری را مقابل ایران پشت سر گذاشتیم. دو بازیکن بلند قامت تیم ملی والیبال ایران دفاع‌های خوبی داشتند. به خوبی سرویس می‌زدند و قدرت خوبی داشتند. تیم ملی والیبال ژاپن نیز در این دیدار و در دفاع و سرویس به خوبی عمل کرد. در مجموع دیدار خوبی بود.

همچنین یوجی نیشیدا، قطر پاسور تیم ملی والیبال ژاپن پس از پیروزی مقابل ملی پوشان والیبال کشورمان اظهار داشت: امروز مسابقه دشواری را پشت سر گذاشتیم. این دیدار مقابل قهرمان آسیا بود. از بازی مقابل تیم ایران و بازیکنانش لذت می‌برم چراکه هر چه در توان دارند به نمایش می‌گذارند و با تمام احساس بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: از عملکرد هم تیمی‌های خودم در تیم ژاپن هم لذت بردم. شروع خوبی در این مسابقات داشتیم و با ذهنیت خوبی پیش رفتیم. از این پیروزی خوشحالم. ما هر ساله و در تمامی مراحل مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی با این تیم دیدار داریم. این مسابقه هم تقابل دو تیم ملی قدرتمند بود. به خاطر این بازی از تمامی بازیکنان و کادرفنی تیم ملی والیبال ایران تشکر می‌کنم.

تیم ملی والیبال ایران که در نخستین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها 2023 امروز (سه‌شنبه 16 خرداد) سه بر صفر مغلوب ژاپن شد، ساعت 12:30 دقیقه روز پنج‌شنبه 18 خرداد در دومین دیدار خود در هفته نخست این رقابت‌ها برابر لهستان صف‌آرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/