واکنش کاظمی به صحبت های طالقانی علیه منصوریان

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پاسخ مصاحبه رئیس هیات فوتبال استان خوزستان را داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  در شرایطی که فولاد خود را برای شروع یک فصل جدید و پرقدرت آماده می‌کند، صحبت‌های عبدالکاظم طالقانی، رئیس هیات فوتبال استان خوزستان، سر و صدای زیادی به پا کرد. او اظهارات عجیبی در مورد علیرضا منصوریان به زبان آورد و مدعی شد که سرمربی فولاد در حد و اندازه‌های فوتبال خوزستان نیست.

حسین کاظمی، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص این صحبت‌ها اظهار داشت: امروز این افتخار را دارم در فولاد خوزستان و کنار گروه منصوریان کار می‌کنم و آینده‌ای از مربیگری خوب را برای خودم شکل‌ می‌دهم. قبل از صحبت‌هایم تشکر می‌کنم از مدیرعامل کارخانه، رئیس و اعضای هیات مدیره، مدیرعامل باشگاه و همچنین مجموعه کارکنان داخل باشگاه که همه دغدغه سربلندی فولاد را دارند.

وی ادامه داد: از هواداران خوب فولاد که انرژی مثبت در سطح شهر به ما می‌دهند نیز تشکر می‌کنم. 2 روز گذشته از رئیس هیات فوتبال خوزستان مصاحبه‌ای خواندم و به شک افتادم که چرا او هنوز رئیس هیئت فوتبال خوزستان است؟ یک یادآوری می‌کنم. در چند وقت گذشته که مهدی تاج در رقابت با میرشاد ماجدی بود، طالقانی کاری کرد که ۷۰ سال سابقه فوتبال کشور را زیر سوال برد. او با بستن و قفل کردن در هیات فوتبال، نگذاشت نفر بعد از خودش و کسی دیگر روی صندلی مدیریت بنشیند! همین امر نشان می‌دهد که چه مقدار این جایگاه برای او مهم است که با اینکه قانون رای می‌دهد نباشد، در هیات فوتبال را می‌بندد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: بر همه عیان است که امضای طالقانی پای قرارداد زشت و ترکنچای ویلموتس است. زیاد صحبت نمی‌کنم و فقط یک چیزی می‌گویم که آقای طالقانی من اگر جای شما بودم، از ریاست هیات فوتبال استعفا می‌دادم تا هم استان خوزستان نفس می‌کشید و هم شما حد و حدود خود را بدانید. اگر یک بازی ملی داشتید و اگر در یک اردوی تیم ملی با لباس ورزشی حضور داشتید، می‌گفتم که اجازه دارید حرف بزنید اما شما هیچ وقت افتخار ملی نبودید و افتخار این را نداشتید که سرباز ملی باشید. منصوریان ۲۰۰ رکورد دارد. نزدیک ۶۰،۷۰ بازی ملی دارد و حدود ۱۲۰،۱۳۰ مسابقه هم به عنوان سرمربی تیم ملی امید، دستیار کی‌روش و افشین قطبی روی نیمکت تیم‌های ملی بوده است.

کاظمی  گفت: با این کار، خودتان را کوچک کردید ‌و نشان دادید چقدر کوچک هستید که به خود اجازه دادید که به یک باشگاه بزرگ مثل فولاد، بیایید و ایده بدهید. بهتر است به کار خود ادامه دهید. از داخل استان هم خبر رسیده که از شما راضی نیستند. با تمام احترام نمی‌خواستم این مصاحبه را انجام دهم اما حرمت مسجد را اول متولی نگه می‌دارد.

وی در خصوص شرایط فولاد خوزستان گفت: بازیکنان کم کم به تمرینات اضافه می‌شوند، بازیکنان خارجی خوبی خریده‌ایم و نوید روزهای خوبی را به هواداران می‌دهیم.

انتهای پیام/