وحید هاشمیان:به شخصه خیلی به صعود تیم ملی ایران خوشبین هستم

چه بسا اگر برای مساوی به بحرین می رفتیم با برد اززمین خارج می شدیم. من فکرمی کنم حتی اگر احسان حاج صفی موقعیت تک به تک با گلربحرین را دردقیقه 17 تبدیل به گل می کرد به راحتی این تیم را درخاک خودش می بردیم اما نشد که نشد!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت : وقتی 14 گل به کامبوج زدیم همگی احساسی شدیم. سرمربی، من و سایرکمک ها و بازیکنان دچاریک غرور اضافی شدیم و تصورکردیم حالا به بحرین هم 14 گل می زنیم!
چه بسا اگر برای مساوی به بحرین می رفتیم با برد اززمین خارج می شدیم. من فکرمی کنم حتی اگر احسان حاج صفی موقعیت تک به تک با گلربحرین را دردقیقه 17 تبدیل به گل می کرد به راحتی این تیم را درخاک خودش می بردیم اما نشد که نشد! دیداربا تیم ملی عراق به نظرمن بازی پایاپایی بود. یک گل دیرهنگام روی غفلت بچه ها خوردیم که نباید می خوردیم. حداقل حق ما مساوی بود ولی فکرمی کنم یک مسائل حاشیه ای که نیازی به بازگویی آن نیست به تیم انرژی منفی داد. البته من به شخصه خیلی به صعود تیم ملی ایران خوشبین هستم. تجربه نشان می دهد فوتبال ایران همواره درشرایط سخت نتایج بهتری گرفته است.

بیشتر بخوانید :

هاشمیان : برگزاری بازی ها پشت در های بسته معنی ندارد / در صورت تعطیلی لیگ ، قهرمان باید مشخص شود