ورزشکاران اعزامی ایران به پاراآسیایی هانگژو مشخص شدند

سرپرست کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو ضمن اعلام اسامی رشته و ورزشکاران اعزامی به این رقابت‌ها از اعزام اولین گروه از کاروان فرزندان ایران خبر داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  کمال جوانمرد ضمن اعلام اسامی ورزشکاران و رشته های اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو، اعلام کرد اولین گروه از کاروان ” فرزندان ایران” شامگاه دوشنبه ۲۴ مهر ماه تهران را به مقصد شانگهای ترک خواهد کرد.

سرپرست کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو گفت: کاروان ” فرزندان ایران” با شعار “ایمان، ایران، افتخار” در ۱۶ رشته ورزشی و با ۲۱۰ ورزشکار ( ۱۲۸ ورزشکار مرد و ۸۲ ورزشکار زن) به چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی هانگژو اعزام خواهد شد. جوان ترین ورزشکار کاروان فاطمه بیات ۱۳ ساله از رشته شطرنج توان یابان و مسن ترین ورزشکار اسداله عظیمی ۶۴ ساله از رشته پارادوو میدانی هستند.

وی افزود: نمایندگان کشورمان در ۱۶ رشته ورزشی مردان و ۱۱ رشته ورزشی زنان به رقابت می پردازند. در این دوره از بازیها رشته های پاراتکواندو و پاراکانو برای اولین بار است که برگزار می شود و ما نیز در این دو رشته نماینده خواهیم داشت. ضمن اینکه برای اولین بار در دو رشته پاراوزنه برداری بانوان و شطرنج توان یابان نیز شرکت کننده داریم.

جوانمرد خاطر نشان کرد: همانند ادوار گذشته کاروان ایران با همراهی یک سرپرست معنوی عازم بازی ها خواهد شد و برای این دوره از بازی ها  آواد الداغی دختر گرانقدر شهید حمید الداغی که به ” شهید غیرت” نیز معروف است، در کنار ملی پوشان حضور دارد. همچنین حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا قاسمیان نیز در کسوت سرپرست فرهنگی در کنار ملی پوشان خواهد بود.

سرپرست کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی در پایان گفت: ملی پوش پرافتخار کشورمان ساره جوانمردی نیز به عنوان پرچمدار کاروان در مراسم افتتاحیه حضور دارد و در کسوتی جدید به عنوان مادر- قهرمان در این دوره از بازیها شرکت می کند.

ملی پوشان تیم های بوچیا، دوچرخه سواری، گلبال، بسکتبال با ویلچر، بخشی از ملی پوشان تیم پارادوو میدانی، شطرنج، فوتبال نابینایان و پاراکانو امشب تهران را به مقصد شانگهای ترک خواهند کرد و پس از آن عازم هانگژو می شوند.

اسامی رشته های ورزشی،کادر فنی و ملی پوشان اعزامی کشورمان به بازی های پاراآسیای هانگژو را از اینجا مشاهده کنید.

پایان پیام/