ورمزیار: امیدوارم استقلالی ها به تیم ملی دعوت نشوند

استقلال خودش می‌تواند اسکوچیچ را وادار کنند که بازیکنانش را به تیم ملی دعوت کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، صادق ورمزیار پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: خدا را شکر که استقلال سهم کمی در تیم ملی دارد، چرا که با این همه جابجایی و حضور بازیکنان جدید، اگر قرار بود در تعطیلات اینچنینی استقلال ۴ یا ۵ بازیکنش را هم در اردوی تیم ملی از دست می‌داد آن وقت ایجاد هماهنگی بین نفراتش سخت و دشوارتر از این هم می‌شد. امیدوارم این سهمیه کم، همچنان باقی بماند تا استقلالی‌های جدید و قدیم به هماهنگی بیشتری دست پیدا کنند. در واقع اسکوچیچ به مجیدی لطف کرده است چون هماهنگی بیشتر ضریب موفقیت استقلال را بیشتر خواهد کرد.
وی افزود: وقتی استقلال بتواند در لیگ برتر نتیجه بگیرد و صدرنشینی خودش را تداوم ببخشد در آن صورت اسکوچیچ مجبور می‌شود که از تیم صدرنشین و قهرمان بازیکن دعوت کند.قطعاً ادامه این صدرنشینی‌ها می‌تواند به قهرمانی نیم‌فصل منجر شود و ما در اغلب مسابقات این چنینی دیده ایم که در ۷۰ تا ۸۰ درصد مواقع تیم قهرمان نیم فصل، قهرمان پایان فصل هم می‌شود.
وی افزود : استقلال خودش می‌تواند اسکوچیچ را وادار کنند که بازیکنانش را به تیم ملی دعوت کند. مرحله بعدی مسابقات تیم ملی هم بهمن ماه برگزار می‌شود و من فکر می‌کنم اگر تا آن زمان نیم فصل اول هم تمام شده باشد در این صورت خواهیم دید که به احتمال زیاد شرایط با امروز متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:
ورمزیار: برتری مقابل امارات و کره مسیر صعود را هموار می‌کند
ورمزیار: استقلال سال‌هاست نتوانسته جام بگیرد و هواداران توقع دارند
صادق ورمزیار: فولاد از سپاهان و گل‌گهر خطرناک‌تر است

انتهای پیام /