ورود مجلس انتخابات فدراسیون فوتبال

براساس اعلام فدراسیون فوتبال ایران قرار است انتخابات این فدراسیون مهم در تاریخ 25 اسفند ماه سال 98 برگزار شود.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، بعد از استفعای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال ، حیدر بهاروند نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی به عنوان سرپرست انتخاب شد تا شرایط را برای برگزاری انتخابات محیا کند.

براساس تصمیم هیات رییسه فدراسیون فوتبال انتخابات که قرار در اردیبهشت ماه برگزار بشود تاریخ تغییر کرد و 25 اسفند سال 98 قرار است انتخابات این فدراسیون مهم برگزار شود.

فدراسیون جهانی فوتبال چند روز گذشته با ارسال نامه ایی به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که وزیر ورزش و معاونش نباید در این انتخابات رای بدهند و اگر این اتفاق بیافتد ما انتخابات قبول نمی کنیم و با توجه به اینکه در اساس نامه فدراسیون فوتبال برای وزیر ورزش و معاون توسعه و قهرمانی این وزرات خانه حق رای ترتیب داده شده است فیفا اعلام کرد که نباید این انتخابات تا اغییر اساس نامه برگزار شود.

بر همین اساس یکی از نماینده های مجلس شورای اسلامی ، احسان قاضی زاده که یکی از افراد موثر در قانون منع بازنشسته ها محسوب می شود در گفتگویی اعلام کرده است که انتخابات باید به زمان دیگری موکول شود تا اساس نامه جدید فدراسیون فوتبال توسط هیات دولت و مجلس به تایید برسد و بعد از این انتخابات برگزار شود.

همچنین این نماینده مجلس گفته است که مسئولین از زمان انتخابات مجلس استفاده کردند و در تلاش هستند زمانی این انتخابات را برگزار کنند که اکثر نمایندگان درگیر موضوع انتخابات مجلس هستند و در پایان اعلام کرده اند تمام تلاشمان را می کنیم که نگذاریم مجمع انتخاباتی فدارسیون فوتبال برگزار شود تا تغییرات اساسی در فدراسیون ایجاد شود.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: