وریا غفوری: هر کاری بتوانیم میکنیم تا استراماچونی برگردد

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت : ما کار سختی در نقل و انتقالات داریم. هر طور که شده باید به نظرم تیم خودمان را حفظ کنیم و بازیکنانی که قراردادشان تمام شده است را هر طور شده راضی کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،وریا غفوری بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت :لیگ قهرمانان یک سطح دیگری از فوتبال است و کار سختی داریم و با توجه به مشکلاتی که داشتیم خداراشکر آقایان نامجومطلق، مصطفوی و غلامپور قبول مسئولیت کردند و از آنها تشکر می‌کنم. شناخت خوبی از تیم دارند و امیدوارم که نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم که باشگاه در تمدید قرارداد بازیکنان نهایت تلاشش را انجام بدهد.در اینجا رقابتی وجود دارد. علی کریمی پیشنهاد خوبی دارد و ما هم تلاش می‌کنیم بماند. من پیشنهاد خارجی نداشتم اما کریمی از خارج پیشنهاد دارد و هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است.

امیدوارم کمک کنند آقای استراماچونی برگردد

وی افزود :طبق گفته‌های آقای مدیرعامل، نیامدن استراماچونی خیلی به باشگاه ضربه می‌زند. امیدوارم کسانی که در راس کار هستند مصلحت اندیشی کنند. چون اگر او نیاید هم باید قرارداد قبلی‌اش پرداخت و قرارداد جدید هم پرداخت شود. امیدوارم باشگاه در این زمینه متضرر نشوند. امیدوارم کمک کنند آقای استراماچونی برگردد.ما بازیکنان ارتباطی برای بازگشت استراماچونی نداریم و ارتباط ما دوستانه است. با این حال هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می‌دهیم که او برگردد چون به سود تیم خواهد بود. استراماچونی دوست دارد برگردد اما شرط و شروط وجود دارد. اگر او برنگردد هواداران استقلال سال‌ها این مطالبه را فراموش نخواهند کرد. او باید بیایید یکی دو سال کار کند تا همه ببینند او چه مربی‌ای است.

انتهای پیام /