وسلی ننکا: در پرسپولیس دروازه‌بان فیکس وجود ندارد

در پرسپولیس دروازه‌بان فیکس وجود ندارد بلکه دروازه‌بان را سرمربی بر اساس صحبتی که باهم داریم، انتخاب می‌کند. ما بهترین و آماده‌ترین را برای تیم انتخاب خواهیم کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ولسی ننکا مربی دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: باید بگویم ما دو دروازه‌بان نداریم و چهار دروازه‌بان داریم. فکر می‌کنم علی بیرانوند دروازه‌بان توانمندی است و تجربه حضور در جام جهانی را دارد. احمد گوهری را داریم که او هم دروازه‌بان باکیفیتی است. دروازه‌بان جوان داریم به اسم امیررضا رفیعی که من بازی او را مقابل خودمان دیدم و چقدر جوان آینده‌داری است. او خیلی زود به من نشان داد چه کیفیت بالا و آینده درخشانی دارد. مهرشاد اسدی را هم داریم که او هم دروازه‌بان باکیفیتی است. این دو دروازه‌بان جوان آینده باشگاه هستند و بنابراین فکر می‌کنم ما چهار دروازه‌بان خیلی خوب داریم.

وی افزود: علیرضا از کیفیت خوبی برخوردار است و در جام جهانی و اروپا بازی کرده و تجربه خیلی بالایی دارد. گوهری فصل گذشته در پرسپولیس بازی کرد اما باید یک سری نکات و مهارت‌ها را بهتر کند. آن دو دروازه‌بان دیگر جوان هستند و نیازمند تجربه بیشتر. در پرسپولیس دروازه‌بان فیکس وجود ندارد بلکه دروازه‌بان را سرمربی بر اساس صحبتی که باهم داریم، انتخاب می‌کند. ما بهترین و آماده‌ترین را برای تیم انتخاب خواهیم کرد.

انتهای پیام /