وضعیت بحرانی تیم امید پیش دیدار با غول آسیا / دیدارهای تدارکاتی روی هوا!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، تیم امید با مربیگری فرهاد مجیدی روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد و ظاهرا کمیته ملی المپیک و حتی وزارت ورزش این تیم را از خود نمی دانند که درخصوص آن تصمیمی گرفته نمی شود.

دیدارهای تدارکاتی تیم امید در حالی که تنها چند روز به «فیفا دی» باقی مانده همچنان نامشخص است، حال آن که تیم های چین، ازبکستان و کره جنوبی برنامه ریزی دقیقی را برای این روزها طراحی کرده اند تا شانس خود را برای صعود به المپیک 2020 افزایش دهند. متاسفانه تیم امید ایران هنوز درگیر تغییر مربی و اندیشه درباره شکست سنگین مقابل ازبکستان در دیداری دوستانه است!

یک نکته جالب درباره ازبکستان و کره جنوبی این است که قبل از برگزاری قرعه‌کشی این مسابقات، قرار بود دو تیم در دیدار تدارکاتی برابر هم به میدان بروند اما با این وضعیت، مشخص نیست که بازی برگزار خواهد شد یا نه. این دو تیم پیش از این در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به مصاف هم رفتند که در نهایت کره جنوبی توانست با نتیجه نزدیک 3- 4 ازبک‌ها را شکست دهد و قهرمان شود. 

کره قبل از این بازی هم ایران را با دو گل شکست داده بود که در آن مسابقات بازیکنان مطرحی همچون سونگ هیونگ مین را در اختیار داشت. با وجود این موفقیت، ازبکستان نیز مدتی قبل و در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا توانست برای نخستین بار مقام قهرمانی را کسب کند.

مسابقاتی که تیم ملی ایران به علت ناکامی در مرحله مقدماتی در آن حضور نداشت. این تیم ازبکستان یک سال و نیم قبل با نتیجه نزدیک 0-1 مقابل تیم ملی ایران با هدایت کی‌روش شکست خورد تا بارقه‌هایی از پیشرفت را نشان دهد.