وضعیت مبهم مهاجم مدنظر منچستریونایتد

ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی فصل درخشانی را در ایتالیا سپری کرده و در لیست بازیکنان مدنظر اریک تن هاخ حضور دارد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ منابع نزدیک به ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی ادعا می‌کنند که گزارش‌هایی در مورد آینده او که از قبل منتشر شده، صحت ندارد.

اوسیمن فصل درخشانی را در تیم صدرنشین سری آ سپری کرده است. این بازیکن 24 ساله در 32 بازی، 26 گل به ثمر رسانده و همین امر باعث شده که تیم‌های مطرح اروپا نیز وضعیت او را زیر ذره بین داشته باشند.

اریک تن هاخ یکی از طرفداران اوسیمن است و علاقه مند است تا این بازیکن را به خدمت بگیرد. با پایان یافتن قرارداد او در سال 2025، این ملی پوش نیجریه‌ای می‌تواند در صورت عدم تمدید قرارداد در دسترس باشد.

اما به گفته مدیربرنامه‌های او، هنوز تصمیمی گرفته نشده است. آن‌ها به موندو دپورتیوو گفتند:”هر چیزی که گفته می‌شود دروغ است. خیلی زود است که در مورد پنجره نقل و انتقالات صحبت کنیم. بسیاری از مردم در حال تلاش برای بی ثبات کردن هستند. چیزی وجود ندارد.”

اخیرا، اوسیمن در مصاحبه با Sport1، ادعا کرد که مطمئن نیست چه چیزی در انتظارش است. او توضیح داد:”نمی‌دانم در آینده چه می‌شود. فکر می‌کنم در مسیر درستی هستم. در پایان فصل، با عواملم جلسه می‌گذارم و درباره همه چیز صحبت خواهم کرد.”

 

انتهای پیام/