وضعیت نامشخص هیات مدیره نفت آبادان و روزهایی که از دست می‌رود

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، حسن نصر اصفهانی در مورد اینکه روز گذشته خبری مبنی بر تشکیل جلسه هیأت مدیره باشگاه نفت آبادان و وضعیت مدیریتی این تیم مطرح شد، گفت: همانطور که قبل از این هم اعلام کرده بودم دوره حضور ما در هیأت مدیره به اتمام رسیده و از سوی دیگر استعفای خود را هم به شرکت پالایش پخش ارائه کردم اما تا به الان عکس العملی ارائه نشده است. مجددا خواهش کردیم و نامه پیرو زدیم و با مسئولان منابع انسانی‌ منابع انسانی شرکت پالایش پخش به عنوان بالاترین مقام‌ها در حوزه ورزش شرکت پخش صحبت کردیم که وقت در حال گذر است و مثل سال گذشته این اتفاقات رخ ندهد که 30-40 روز زمان را از دست بدهیم و در آستانه مسابقات وضعیت مشخص شود. اما تا به الان اقدامی صورت نگرفته است.

وی در مورد اینکه دیروز گفته شد جلسه هیأت مدیره تشکیل شده است، عنوان کرد: خیر من رئیس هیأت مدیره هستم و خبری از این مسئله ندارم.

رئیس مستعفی هیأت مدیره باشگاه  نفت آبادان تصریح کرد: البته هواداران نگران نباشند. هنوز زمان باقی مانده و اگر مسئولان خیلی سریع در مورد وضعیت مدیریتی تصمیم بگیرند در این فرصت می‌توان اقدامات لازم را انجام داد اما اگر زمان از دست برود کار سخت خواهد شد.

منبع: فارس