وقتی تیم ملی اولویت اول حمید استیلی نیست!

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران با بی توجهی به وضعیت آشفته تیم ملی به کیش سفر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در روزهای آشفته فوتبال ملی و دو دستگی عجیب و غریب بازیکنان تیم ملی انتظار می رفت سرپرست تیم ملی فوتبال ایران نقش پر رنگی در کنترل اوضاع ایفا کند اما در اوج ناباوری حمید استیلی با بی خیالی عجیبی ترجیح داد به جای اینکه وسط این ماجرا حضور داشته باشد و بازیکنان تیم ملی را دعوت به آرامش کند ترجیح داد به جزیره کیش سفر کند تا به همراه یکی از شاخ های اینستاگرامی که تنها هنرش تبلیغ رستوران است عکس یادگاری بگیرد!

به محض انتشار تصویر یادگاری استیلی در کنار این شاخ اینستاگرامی، کاربران علاقمند به فوتبال استیلی را به شدت مورد سرزنش قرار دادند که چرا در این مقطع حساس مسوولیت خود را به دست فراموشی سپرده و ترجیح داده به کشت و گذار بپردازد،استیلی که هیچ توضیح قانع کننده ای برای اهالی فوتبال نداشت برای جبران موضوع به مناطق زلزله زده استان هرمزگان رفت تا پیراهن تیم ملی را به دو کودکان زلزله زده اهدا کند اما این موضوع نیز باعث نشد انتقادها از عملکرد استیلی فروکش کند.

علاقمندان به فوتبال و کارشناسان با اشاره به رفتار استیلی معتقدند سرکشی از مناطق زلزله زده امری پسندیده و انسانی است اما در مقطعی که تیم ملی گرفتار تنش های داخلی و کشمکش های فراوان میان بازیکنان است آیا رسیدگی به اوضاع تیم ملی مهمتر از اهدای پیراهن به کودکان زلزله زده نیست؟

گویا سرپرست تیم ملی فراموش کرده که چه وظیفه خطیر برعهده اوست، مطمئنا اگر او به مسوولیتهای اصلی خود رسیدگی می کرد شاید بلبشوی امروز رخ نمی داد! البته که بی تفاوتی سرپرست فدراسیون فوتبال به امور داخلی و اجرایی باعث شده این فضا به وجود بیاید، قطعا اگر میرشاد ماجدی یا حسن کامرانی فر نظارتی دقیقی بر عملکرد زیر مجموعه خود داشتند رفتارهای سرپرست تیم ملی اینگونه خبرساز نمی شد.

بیشتر بخوانید:

سجادی : نیاز داریم در مورد تیم ملی فوتبال به جامعه آرامش بدهیم
پیراهن تیم ملی فوتبال به وزیر خارجه اهدا شد
کی روش آماده همکاری با تیم ملی ایران است

انتهای پیام/