وقتی علی رضا دبیر به روسای فدراسیون ها درس داد

علی رضا دبیر در روز های گذشته و در دوران ریاست در فدراسوین کشتی به نوعی درآمد زایی کرده است که می تواند برای برخی فدراسیون ها درس جدیدی باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در روز های ابتدایی حضور دبیر در فدراسیون کشتی این فدراسیون با بدهی های انباشتی روبرو بود که کار را برای امور جاری این فدراسیون دشوار کرده بود و علی رضا دبیر در مصاحبه های ابتدایی عنوان کرده بود که شرایط در فدراسوین اط لحاظ مالی مناسب نیست.

بودجه وزارت یک پنجم بودجه مورد نیاز فدراسیون

بودجه اعطایی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برای فدراسیون ها کفایت نمی کند و این از دیر باز نیز به همین شکل بوده و یا باید فعالیت ها را به حالت نیمه تعلیق در آورد و یا از راه های دیگر در آمد زایی کرد.

بودجه کشتی یک معضل دیگر هم دارد در اصل این فدراسوین با دو رشته آزاد و فرنگی در لذمپیک به نوعی دو فدراسیون مهم و خلاصه شده در یک فدراسیون است که به هیچ عنوان با بودجه جاری و اعطایی وزارت چرخش نمی چرخد.

پرداخت بدهی ها از جیب فدراسیون

علی رضا دبیر در این روز ها اگر چه کمتر درگیر رسانه ها بود و بیشتر تلاش کرد به روند افول کشتی خاتمه دهد اما در بحث درآمد زایی بدون حضور پر رنگ اسپانسر هعا بخشی اعظم از بدهی ها را پرداخت کرده است و این اتفاق ارتباطی به بودجه وزارت ورزش و جوانان ندارد .

تلاش و جوانی و نیروی مضاعف دبیرو در کنارش حمید سوریان یک برگ برنده برای کشتی است که احتمال می رود ر صورت حمایت از آنها این کشتی به سر منزل مقصود برسد.

انتهای پیام/