وقتی قایدی عامل تعویض دفاع حریف شد

سرمربی الوصل اذعان کرد که برای مهار مهدی قایدی مرتکب اشتباه شده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ الوصل که برای کسب عنوان قهرمانی ادنوک لیگ امارات با شباب الاهلی رقابت سختی در صدر جدول رده‌بندی دارد، در آخرین دیدار خود، به زحمت و با نتیجه چهار بر دو مقابل اتحاد کلباء به پیروزی رسید که از دقیقه چهارم مسابقه 10 نفره بازی می‌کرد.

در این بازی، مهدی قایدی روی تیزهوشی و سماجت، توانست توپ را از مقابل پای عبدالرحمن صالح برباید و در ادامه با یک شوت زمینی و دقیق به گوشه دروازه، گل نخست بازی را به ثمر رساند. قایدی در ادامه بارها خط دفاعی صدرنشین ادنوک لیگ را آزار داد و پاس گل دوم را نیز برای دنیل بسا مهیا کرد.

پس از این مسابقه، میلوش میلوویچ، سرمربی الوصل، خود را مسئول عملکرد عبدالرحمن صالح دانست، جایی که او تصمیم گرفت تا از این بازیکن در پست دفاع راست استفاده کند.

این بازیکن در دفع توپ ضعیف عمل کرد و قایدی موفق شد گل نخست را به ثمر برساند. میلوویچ در دقیقه 30 مجبور به تعویض صالح شد، زیرا او دچار مصدومیت شده بود.

میلوویچ در این خصوص توضیح داد: ایده من این بود که صالح را در پست دفاع راست قرار دهم، زیرا مهدی قایدی بازیکنی است که در عمق فرار می‌کند، بنابراین برای صالح راحت‌تر خواهد بود که او را با پای چپش متوقف کند.

او در مورد بازیکنی که عمدتاً در پست دفاع چپ بازی می‌کند، توضیح داد: صالح او نتوانست در پست دفاع راست عملکرد همیشگی را داشته باشد و روی کارهای دفاعی تمرکز کرد.

میلوویچ فاش کرد: وقتی صالح از زمین خارج شد از او عذرخواهی کردم زیرا در محاسباتم اشتباه کردم که او می‌تواند وظایف دفاع راست را انجام دهد و این موضوع برای ما گران تمام شد.