وقتی وزارت ورزش و جوانان بروز رسانی شد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان  از ایجاد ساختار معاونت بانوان در سراسر کشور خبرداد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ژاله فرامرزیان معاون توسعه منابع  این وزارتخانه  گفت: بعد از ادغام دو دستگاه ورزش و جوانان ساختار این وزارتخانه به روز نشده بود که با تلاش همکاران و همراهی سازمان اداری استخدامی ، این ساختار در پایان سال ابلاغ شد ،در این ارتباط بهترین اقدام ایجاد معاونت بانوان بود که با تلاش بسیار شکل گرفت براساس ساختار جدید در حال حاضر یک معاونت جوانان داریم، حوزه فرهنگی هم به صورت مستقیم زیرمجموعه مدیرکل قرارگرفت و معاونت بانوان فعالیت خودش را آغاز کرد.

قانون جمعیتی لحاظ می شود

فرامرزیان اضافه کرد :براساس ساختار جدید هم اکنون 22 شهرستان به روز شده اند و در خصوص مابقی شهرستان‌ها در راستای قانون جمعیتی،اطلاعات شهرستانهای بالای 70 هزار در حال جمع آوری است و هر شهرستانی که در این اشل قرار بگیرد نمایندگی‌هایشان به ادارات شهرستانی تبدیل می شوند.

افزایش اشل حقوقی کارکنان وزارت ورزش و جوانان

معاون وزیر ورزش و جوانان به افزایش اشل حقوق کارکنان وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت : اشل حقوقی‌ پرسنل این وزارت در سطح بسیار پائینی قرار داشت و در سنوات گذشته بسیاری از دستگاه‌ها توانسته بودند فوق‌العاده ویژه را دریافت کنند ولی وزارت ورزش از جمله دستگاه‌هایی بود که این اتفاق برایش نیفتاده بود .

او ادامه داد : وزارت ورزش و جوانان ، میراث و وزارت ارشاد پایین‌ترین حقوق‌ها را در بین سایر دستگاهها دارند. براین اساس بعد از رایزنی‌های متعدد و مکاتبات مکرر دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با دکتر روحانی و دکتر جهانگیری، دستور مساعد دریافت شد.

موافقت شورای حقوق و و دستمزد با طرح وزارت ورزش

فرامرزیان افزود : موافقت‌ها و گزارش‌های اولیه با این پیش زمینه که تعهد مازاد نداشته باشیم اخذ شد و خوشبختانه شورای حقوق و دستمزد هم موافقت خود را اعلام کرد و به این ترتیب کل دستگاه هایی که به نوعی  این فوق العاده را دریافت نکرده بودنداین موافقت شامل حالشان شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد :توانستیم احکام همکارانمان را چه در ستاد و چه در سراسر کشور با 50 درصد افزاش تهیه و صادر کنیم و منابع را هم پیش بینی کرده بودیم و این دغدغه بزرگ پرسنل حل شد.

انتهای پیام/