وقتی وزیر ورزش متهم شد

پرونده سازی برای برخی از مدیران استقلال و پرسپولیس در روز های اخیر با واکنش مدیران سابق این تیم ها همراه شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در روزهای  اخیر صحبت از ورود برخی نهاد های نظارتی به ماجرای بدهی های پرسپولیس و استقلال و همچنین بررسی هزینه های بی حساب کتاب این دو تیم در رسانه ها مطرح شد.

گفته می شود وزارت ورزش و جوانان از نوع مدیریت برخی از سرخابی ها رضایت ندارد و معتقد است مدیران نباید با این روال تیم را رها کنند و بروند هیچ شفافیتی در مورد دوره مدیریت خود نداشته باشند و در نهایت مدیر بعدی را با چالش روبرو کنند .

اتهام به سلطانی فر رویکرد متقابل متهمان

برخی تخلفات مدیران در بحث های مالی و به دور از تایید هیئت مدیره و رئیس مجمع که خود سلطانی فر است مزید بر علت شد تا بحث پرونده در محاکم قضایی مطرح شود.

برخی از مدیران سابق تیم های استقلال و پرسپولیس در این باره نظر متفائوتی دارند: کارشناسان معتقدند اگرقرار است مدیری از باشگاه های استقلال و پرسپولیس توبیخ شود باید وزیر ورزش به عنوان رئیس مجمع نیز در محکمه بازخواست شود چرا که تمامی این مدیران را خود وزیر منصوب کرده است و از اختیارات خودش در این مورد استفاده کرده و هر زمان هم خواسته است آنها را برکنار کرده است.

گویا این  پرونده ها منجر به دعوای بزرگی خواهد شد که با وجود شفاف سازی عملکرد برخی مدیران، سلطانی فر را هم به چالش خواهد شکید.

انتهای پیام/