وقتی پرسپولیس از پوکر بیزار می شود

اگر چه خاطره پوکر قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر برای هواداران این تیم خوشایند است اما پوکری که در راه است قرمز ها را از نام پوکر بیزار کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از قهرمانی چهارم در لیگ برتر فوتبال کشور برای اولین بار عنوان پوکر در قهرمانی را استفاده کرد .

این تیم روز شنبه هفته آینده یک بازی مهم در فینال لیگ قهرمانان آسیا در پیش دارد و باید در مقابل تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی قرار بگیرد و این در حالی است که پیش از این پرسپولیسی ها 3 باز نایب قهرمان آسیا شده اند و در صورتی که دیدار فینال را واگذار کنند در نایب قهرمانی پوکر کرده اند.

همین موضوع باعث شده است هواداران قرمز از نام پوکر هم در این دوره وحشت داشته باشند و شاید قهرمانی در قاره کهن بتواند هت تریک نایب قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر اولین ستاره آسیایی پرسپولیس نیز کسب شود .

شنبه ورزشگاه الجنوب قطر میزبان فینال آسیا خواهد بود

پرسپولیس باید روز شنبه هفته جاری در ورزشگاه الجنوب قطر دیدار فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند و شاید در سال جاری این بازی مهم ترین رویداد ورزش ایران محسوب شود و بازی حکم بازی ملی را دارد و همه اجطای ورزشی و غیر ورزشی برای موفقیت این تیم برنامه ریزی کرده اند .

پرسپولیس نسب به بازی های دور گروهی 4 بازیکن به نام های شجاع خلیل زاده، وحید امیری، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر را ندارد و حریف کره ای تمام بازیکنان خود را برای این بازی در اختیار دارد و تیم قدرتمندی است اما آنچه نقطه قوت تیم ایرانی است تعصب و غیرت است که امیدواریم در این میدان نابرابر نتیجه را به سود ما رقم یزند.

بیشتر بخوانید:
داور پرسپولیس-اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا را بهتر بشناسید
پیام کریمی برای پرسپولیسی هادر آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا
آخرین جزئیات حضور تماشاگران در فینال لیگ قهرمانان آسیا
انتهای پیام/