وویوویچ: جنگ سختی با ژاپن داریم

سرمربی تیم ملی هندبال مردان بازی فردای تیمش با تیم ملی ژاپن را به یک جنگ سخت تشبیه کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  وسلین وویوویچ، سرمربی تیم ملی هندبال ایران درباره برد قاطعانه ایران برابر مغولستان در نخستین بازی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: در تورنمت‌های بزرگ همیشه قدم اول و بازی نخست مهم و سخت است. مغولستان تیم قوی نبود و امروز بازی آسانی داشتیم.

سرمربی تیم ملی هندبال مردان گفت: ما از تمام ۱۶ بازیکنمان استفاده کردیم و از آنها در این بازی راضی بودم. حالا وقت داریم تا برای بازی با ژاپن استراحت کنیم. جنگی سختی با آنها داریم و همه می‌دانند که ژاپن تیم بزرگ و جنگنده‌ای است. باید نمایش خوبی برابر آنها و عربستان برای رسیدن به دور بعد داشته باشیم.

وسلین وویوویچ در پاسخ به اینکه بهتر نبود در این بازی از ترکیب اصلی بیشتر استفاده می‌شد تا تدارک خوبی پیش از بازی سخت فردا باشد، گفت: من نمی‌دانم، شما می‌دانی (با خنده). این اتفاق به مربی بستگی دارد. امروز فقط یک ساعت فرصت بازی بود و آنها دو روز در اتاق خوابیده بودند. باید از تمام ۱۶ بازیکن استفاده می‌کردیم تا در شرایط بازی باشند. نگران نباشید من به بازیکنانم اعتماد دارم اما ممنونم از پیشنهاد شما.

هم‌چنین حمید شاه‌نشین، مربی تیم ملی هندبال درباره پیروزی ایران مقابل مغولستان گفت: بازی امروز به مراتب ساده بود و توانستیم بیش‌تر به هماهنگی تیمی برسیم. می‌دانستیم که این بازی را می‌بریم. مغولستان تیم نامداری در هندبال نیست و این یک تدارکاتی خوب قبل از دیدار سنگین ایران با ژاپن بود.

او درباره مصدومیت محمد سیاوشی در جریان بازی گفت: زمانی که بازیکن مغولستان شوت زد، پایش با پای سیاوشی برخورد کرد. این برخورد ما را هم نگران کرد اما در صحبتی که با سیاوشی داشیم مطمئن شدیم مشکل خاصی ایجاد نشده و می‌تواند در بازی‌های بعدی از جمله بازی فردا همراه تیم باشد.

مربی تیم ملی در ارزیابی از حریفان بعدی هندبال ایران گفت: ژاپن و عربستان دو حریف بعدی ایران هستند. فردا با ژاپن و سه‌شنبه با عربستان بازی داریم. باید پله پله پیش برویم و در حال حاضر تمرکزمان روی بازی با ژاپن است. ژاپن در ۲ سال گذشته اصلا در آسیا بازی نداشته و فقط بازی تدارکاتی انجام داده است. این تیم بازیکنان خوبی دارد ولی ما هم از پیش باخته نیستیم
بچه‌های ما تمرینات خوبی داشتند و اردو و ۴ بازی تدارکاتی در صربستان و یک کمپ تمرینی خوب در تهران داشتیم. تیم ما آماده است و مطمئنا بازی خوبی ارایه می‌دهیم و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در پایان درباره میزبانی چین از نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هم گفت: چین تا اینجا میزبان خوبی بوده و کارها با نظم و دقت عمل انجام می‌شود و مشکل خاصی نیست.

انتهای پیام/