ویدال از اینتر جدا شد

باشگاه اینتر از فسخ قرارداد با آرتورو ویدال هافبک شیلیایی این تیم خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از فوتبال ایتالیا، باشگاه اینتر ایتالیا از جدایی آرتورو ویدال از این تیم خبر داد. ویدال ۳۵ سال سن دارد و از سال ۲۰۲۰ برای اینتر بازی می کرد و با این تیم قهرمان ایتالیا، جام حذفی و سوپرکاپ این کشور شد. این هافبک پیش از این برای تیم های آلمانی بایر لورکوزن و بایرن مونیخ، یوونتوس و بارسلونای اسپانیا بازی می کرد. در بایرن هافبک شیلیایی سه بار قهرمان آلمان، قهرمان جام حذفی  و دو بار قهرمان سوپرکاپ  شد. ویدال به همراه بارسلونا قهرمانی لالیگا و سوپرکاپ اسپانیا را به دست آورد. او همچنین در یوونتوس نیز دوران درخشانی داشت و چهار بار قهرمان ایتالیا شد.

ویدال ۱۳۲ بازی برای شیلی انجام داد و ۳۲ گل به ثمر رساند و ۹ پاس گل داد. این هافبک با تیم ملی دو بار (۲۰۱۵، ۲۰۱۶) قهرمان کوپا آمه‌ریکا شد.

گفته شده است که ویدال با النصر به توافق دست پیدا کرده و به احتمال خیلی زیاد فصل بعد در لیگ عربستان توپ خواهد زد. البته او از باشگاه‌های قطری و اماراتی هم پیشنهاد دارد.

اینتر در این تابستان تغییرات زیادی داشته است و بازیکنان زیادی این تیم را ترک کردند. میشل دی گرگوریو (مونزا)، سباستیانو اسپوزیتو (اندرلخت، قرضی)، اندرو گراویون (ریمز)، الکساندر کولاروف (بازنشسته)، ایوان پریشیچ (تاتنهام)، آندره آ رانوکیا (مونزا)، مارتین ساتریانو (امپولی، قرضی)، استفانو سنسی (مونزا، قرضی)، ماتیاس وچینو (آزاد شده) بازیکنانی هستند که در کنار ویدال اینتر را ترک کردند.

کریستیان اسلانی (امپولی)، رائول بلانووا (کالیاری، قرضی)، خواکین کوریا (لاتزیو)، روملو لوکاکو (چلسی، قرضی)، هنریک مخیتاریان (رم)، آندره اونانا (آژاکس) نیز خریدهای اینتر برای فصل جدید هستند.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد جدید اینتر برای بارسلونا/ تقدیم سنسی برای جذب ویدال
اینتر مذاکره با ویدال را تایید کرد
اینترمیلان بابت ویدال ۱۲ میلیون به بارسلونا پیشنهاد داد

انتهای پیام/