ویدال به فلامنگو پیوست

هافبک شیلیایی با جدایی از اینتر راهی فلامنگو برزیل شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از استار، آرتورو ویدال هافبک ۳۵ ساله پس از پایان قراردادش با اینترمیلان تا پایان سال ۲۰۲۳ به فلامنگو برزیل پیوست.

طبق گزارش رسانه ها، بازیکن ملی پوش شیلیایی تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ با این تیم قرارداد امضا کرد. او از سال ۲۰۲۰ برای اینتر بازی می کرد و با این تیم قهرمان ایتالیا، جام حذفی و سوپرکاپ این کشور شد.

فلامنگو در حال حاضر پس از ۱۶ بازی در رده نهم جدول رده بندی لیگ برزیل قرار دارد. ستاره سابق بوندسلیگا در باشگاه جدید خود با داوید لوئیز و گابریل باربوسا هم تیمی خواهد شد که بازیکنان شناخته شده ای هستند.

ویدال در تابستان ۲۰۰۷ از شیلی به بایر لورکوزن نقل مکان کرد و در آنجا به یک بازیکن برتر اروپایی تبدیل شد و چهار سال بعد وقتی به یوونتوس تورین رفت سر و صدای زیادی به پا کرد. ویدال در سال ۲۰۱۵ به بوندسلیگا بازگشت و با بایرن سه بار قهرمانی در لیگ و یک بار جام حذفی را به دست آورد. در تابستان  ۲۰۱۸ او به بارسلونا نقل مکان کرد. او دو سال بعد راهی اینترمیلان شد و دو سال در آنجا ماند و اکنون فصل جدیدی برای او در برزیل آغاز می شود.

ویدال ۱۳۲ بازی برای شیلی انجام داد و ۳۲ گل به ثمر رساند و ۹ پاس گل داد. این هافبک با تیم ملی دو بار (۲۰۱۵، ۲۰۱۶) قهرمان کوپا آمه‌ریکا شد.

انتهای پیام/