ویسی: به خیبر آمدم تا با هم به لیگ برتر صعود کنیم

سرمربی خیبر خرم آباد گفت: مطمئنا اگر نمی خواستند تیم به لیگ برتر صعود کند بدنبال مربی دیگری می رفتند من به بازیکنانم هم گفتم که اگر من اینجا هستم فقط به خاطر صعود به لیگ برتر است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، عبدالله ویسی سرمربی جدید تیم فوتبال خیبر خرم آباد در خصوص انتخابش اظهار داشت: قبل از خیبر خرم آباد چند پیشنهاد از تیم های لیگ دسته اولی داشتم اما واقعیت این است که نمی خواستم به لیگ یک بیایم و بدنبال این بودم که در لیگ برتر به مربیگری‌ام ادامه دهم با این حال دو پیشنهاد دریافت کردم و طی صحبتی که انجام دادیم به توافق نرسیدیم.
ویسی ادامه داد: مالک باشگاه خیبر خرم آباد یکی از دوستان نزدیکم است و رابطه خوبی با من و بسیاری از فوتبالیست ها دارد. به دلیل اینکه خوزستان و لرستان ارتباط خیلی خوب و نزدیکی با یکدیگر دارند و اتفاقا من نیز به عنوان یک لر زبان عِرق خاصی نسبت به استان لرستان دارم خیبر را انتخاب کردم. امیدوارم با کمک خدا و همت بازیکنان و مجموعه باشگاه بتوانیم این تیم را به سطح اول فوتبال کشور برسانیم.
سرمربی جدید خیبر خرم آباد در پاسخ به این سوال که آیا شناختی از بازیکنان خیبر دارد و آیا این احتمال دارد که با نظر وی بازیکن جدیدی به این تیم اضافه شد گفت: وقتی در لیگ برتر هدایت تیمی را برعهده می گیرم بیشتر از بازیکنان لیگ یکی استفاده کنم بنابراین شناخت کافی از بازیکنان تیم دارم و بازی های لیگ یک را نیز رصد می کنم.
وی افزود: خیبر تیم خوبی است و با تقویت آن و جذب چند بازیکن می توان کارهای بزرگی را با این تیم کرد. با چشم باز، شناخت و تحقیق کافی خیبر را انتخاب کردم پس از دریافت پیشنهاد از سوی این باشگاه روی این پیشنهاد فکر زیادی کردم و فیلم بازی های اخیر این تیم را تماشا کردم علاوه بر آن بر منطقه لرستان نیز شناخت کافی دارم.
ویسی در پاسخ به این پرسش که آیا لر بودن وی در انتخابش به عنوان سرمربی خیبر خرم آباد تاثیر داشته است بیان داشت: صد در صد این مسئله نیز تاثیر زیادی داشته است چرا که خود مدیران نیز به این مسئله اذعان داشتند.
او اضافه کرد: پس از امضای قرارداد و ورود به خرم آباد استقبال خوبی از من داشتند که بابت استقبال گرم مسئولان باشگاه تقدیر و تشکر می کنم امیدوارم در کنار هم بتوانیم کار بزرگی را انجام دهیم.
سرمربی خیبر خرم آباد در واکنش به این موضوع که هدف و سیاست باشگاه خیبر با انتخاب وی به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه صعود به لیگ برتر است اظهار کرد: مطمئنا اگر نمی خواستند تیم به لیگ برتر صعود کند بدنبال مربی دیگری می رفتند من به بازیکنانم هم گفتم که اگر من اینجا هستم فقط به خاطر صعود به لیگ برتر است. لیگ دسته اول با لیگ برتر متفاوت است در لیگ برتر تیمی که رده نهمی را کسب می کند می گویند فلان رتبه تک رقمی آورده است یا تیمی که سوم یا چهارم می شود سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می گیرد اما در لیگ یک سوم یا چهارم بودن هیچ سودی برای تیم ها ندارد بنابراین هر تیمی که در لیگ یک بازی می کند حتما باید برای صعود بجنگد.
ویسی ادامه داد: مدیران باشگاه گفتند تمام امکانات را فراهم می کنند و من هم تمام تمرکزم را برای موفقیت تیم می گذارم تا انشا الله اتفاقات خوبی برای‌مان رقم بخورد.
او در پاسخ به این پرسش که کیفیت لیگ یک در فصل جاری با حضور تیم های مدعی چون استقلال خوزستان، مس کرمان، ملوان و … چگونه است گفت: هیچ تیمی را نمی توان قبل از مسابقه برنده یا بازنده اعلام کرد ما باید خودمان را با شرایط سایر تیم ها وفق بدهیم و هم سطح آنها بدانیم‌ و در راستای آن از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کنیم. هر چقدر تیم های مدعی برای مسابقات توان می گذارند ما باید بیشتر از آنها توان بگذاریم. هر تیمی که توان بیشتری بگذارد و شانس با او یار باشد می تواند برنده مسابقه شود از آینده اطلاعی ندارم و نمی توانم بگویم جایگاه ما در جدول در پایان لیگ چه رتبه ای خواهد بود ولی تمام تلاش ما این خواهد بود که لیگ برتری شویم.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چه قولی به هوادارن پرشور و پرشمار خیبر می دهد گفت: خیبر یکی از پرطرفدارترین، ریشه دارترین و با اصالت ترین تیم های ایران است به خاطر مردم لرستان و خوش‌نامی خیبر تمام توان و وجودم را برای موفقیت این تیم می گذارم. به هواداران نیز قول می دهم تمام توان را برای لیگ برتری کردن این تیم بگذارم‌ انگیزه من از اینکه به خیبر آمدم این است که خیبر لیگ برتری شود.
سرمربی خیبر در پایان در مورد بازی با ملوان نیز اظهار داشت: ملوان تیم خوب و ریشه داری است و حق آن در دو فصل اخیر این نبود که پایین جدول لیگ یک دست و پا بزند. ملوان این فصل برای سهمیه لیگ برتر می جنگد آنها تیم قابل احترامی هستند فیلم بازی های اخیر این تیم را می بینم تا آنالیزی از این تیم داشته باشیم. برای اینکه ما میزبان هستیم باید تلاش کنیم که سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

اتنهای پیام/