ویسی: هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم/ جام حذفی را جدی گرفته ایم

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: در مقابل رقیبان برای کسب امتیاز لازم با قدرت ظاهر می‌شویم و برای رسیدن به بالای جدول تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، عبدالله ویسی پس از پایان دیدار خیبر خرم‌آباد مقابل پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه امتیاز هر بازی برای ما حساس است به ویژه بازی های خانگی که باید تمام تلاش را برای کسب امتیاز لازم انجام دهیم، بازیکنان به درک صحیحی از این موضوع رسیده اند و اکنون از نظر فنی، اخلاقی، بدنی و انضباطی در شرایط خوبی به سر می‌برند.
ویسی ادامه داد: امیدواریم نوار بردهای تیم خیبر ادامه داشته باشد و برای رسیدن به بالای جدول تمام تلاش خود را خواهیم کرد چرا که به اندازه کافی در نیم‌فصل اول امتیاز از دست داده‌ایم و زمانی برای از دست دادن امتیاز نخواهیم داشت و هیچ کدام از رقیبان را دست کم نخواهیم گرفت.
سرمربی خیبر گفت: نهم اردیبهشت ماه با نفت آبادان در جام حذفی دیدار خواهیم کرد و اکنون تنها به فکر بازی بعدی لیگ با ملوان هستیم، و تنها امشب خوشحال هستیم و اگر بازیکنان با دست پر از زمین انزلی خارج شوند برای بازی با نفت در جام حذفی جرأت بیشتری پیدا خواهند کرد.
وی بیان داشت: جام حذفی را جدی گرفته ایم و امیدواریم شرایط کرونایی برطرف شود و شاهد حضور تماشاگران پرشور در بازی‌های خانگی باشیم.

انتهای پیام /