ویمبلی لندن میزبان عاشقان لازانیا !

مسئولین فوتبال انگلستان اعلام کردند استفاده از ورزشگاه ویمبلی برای پختن بزرگ‌ترین لازانیای دنیا و پخش آن بین مردم در دوران شیوع کرونا از طریق یک فایل صوتی لو رفته است .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مسئولین فوتبال انگلستان اعلام کردند استفاده از ورزشگاه ویمبلی برای پختن بزرگ‌ترین لازانیای دنیا و پخش آن بین مردم در دوران شیوع کرونا منتفی است.
شاید اندکی خنده‌دار به نظر برسد اما لو رفتن یک پیام در واتساپ مشخص کرد ممکن است برای تامین غذای مدم در دوران قرنطینه، در ورزشگاه ویمبلی بزرگترین لازانیای جهان طبخ شود.
فایل صوتی متعلق به فردی به نام بیلی مک‌لین بوده که در ان گفته: نامزد خواهر من برای وزارت دفاع کار می‌کند و آن‌ها در حال آماده کردن یک لازانیای بزرگ هستند. آن‌ها دمای زمین را در ویمبلی آماده می‌کنند و با سر بسته کردن استادیوم فضا را مانند فر می‌کنند. آن‌ها با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین لازانیاها را به خانه مردم می‌ریزند تا آن‌ها از آن بخورند.
بعد از پخش شدن این ویدیو و تکذیب خبر بیلی، او در گفت و گو با گاردین گفته: من این پیام را تنها در یک گروه فوتبالی و برای مادر و نامزدم فرستادم سپس فهمیدم همه در حال ارسال آن هستند. حتی نامزد سابقم هم فایل را برا خودم فرستاد و پرسید آیا این شخص من هستم؟
مسئولین فوتبال انگلیس این ادعا را تکذیب کرده‌اند و البته با توجه به غیر مسقف بودن ورزشگاه ویمبلی این ایده غیر قابل اجراست. شرمنده برای طرفداران لازانیا!