وینیسیوس: بلینگام در نقش مسیر رونالدو است

ستاره برزیلی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر بارسلونا به ستایش از جود بلینگام پرداخت و تاکید کرد که این بازیکن انگلیسی در مسیر کریستیانو رونالدو گام برمی‌دارد.

 

به گزارش شبکه ورزشی لحظه و به نقل از مارکا، رئال مادرید در حساس‌ترین بازی هفته یازدهم لالیگا توانست با درخشش جود بلینگام برابر بارسلونا به پیروزی دست پیدا کند. رئال با یک گل از بارسلونا عقب بود اما بلینگام دبل کرد تا برای رئالی‌ها از شکست، پیروزی بسازد.

 

وینیسیوس جونیور به ستایش از ستاره انگلیسی رئال پرداخت و گفت: بلینگام بازیکنی شگفت‌انگیز است. او همواره سرنوشت‌ساز ظاهر می‌شود. هواداران رئال قبلا به گل‌های کریستیانو رونالدو عادت کرده بود و اکنون نوبت یک بازیکن دیگر به نام بلینگام است.

 

او ادامه داد: بازیکنان جوان و با کیفیت زیادی در تیم بازی می‌کنند. ما همگی رابطه بسیار دوستانه و صمیمی با هم داریم و فکر می‌کنم که این راز موفقیت ما خواهد شد. هر بازیکنی در رئال از هم‌تیمی خود در زمین دفاع می کند. ما تیم خوبی هستیم و می‌توانیم موفقیت‌های زیادی را به دست آوریم.

 

وینیسیوس در پایان گفت: با این روحیه و انگیزه‌ای که داریم می‌توانیم در هر بازی پیروز شویم. ما در نیمه دوم بهتر از بارسلونا بودیم و توانستیم نتیجه را برگردانیم. همگی این احساس را داشتیم که نتیجه عوض خواهد شد. بلینگام باز هم دبل کرد و همین هم راه را برای ما همواره کرد.

 

رئال مادرید با بردی که در این بازی به دست آورد اختلافش را با بارسلونا به ۴ امتیاز افزایش داد.

 

انتهای پیام