پاتر: همه چیز برای همیشه بد نمی‌ماند

    سرمربی چلسی گفت: به ناچار در زندگی، روزهای بدی خواهید داشت و روزهای خوب هم. خوشبختانه همه چیز برای همیشه بد نمی‌ماند. گاهی اوقات حس خیلی بدی داشتم ولی خوشحالم الان اینجا هستم و خوشحالم از اینکه تیمم راهی دور بعدی رقابت‌ها شده است.

    به گزارش شبکه ورزشی لحظه و به نقل از ساکرنت، دو دیدار از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب برگزار شد و بنفیکا و چلسی نخستین تیم‌های صعودکننده به جمع هشت تیم پایانی این رقابت‌ها شدند.

    در حساس‌ترین دیدار، دورتموند و چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی دو بر صفر چلسی به پایان رسید تا در روزهایی که صحبت از برکناری گراهام پاتر، سرمربی چلسی، است، این برد به داد او برسد. چلسی با این پیروزی، در مجموع با  نتیجه دو بر یک به دور یک‌چهارم نهایی صعود کرد. رحیم استرلینگ در دقیقه ۴۳ و کای هاورتز در دقیقه ۵۳ از روی نقطه پنالتی گل‌های چلسی را به ثمر رساندند.

    پاتر در پایان بازی و در پاسخ به پرسشی درباره احساسش پس از نتایج ضعیف هفته‌های اخیر و این برد مهم به خبرنگاران گفت: به ناچار در زندگی، روزهای بدی خواهید داشت و روزهای خوبی هم. خوشبختانه همه چیز برای همیشه بد نمی‌ماند. گاهی اوقات حس خیلی بدی داشتم ولی خوشحالم الان اینجا هستم و خوشحالم از اینکه تیمم راهی دور بعدی رقابت‌ها شده است.

    پاتر تأیید کرد که پس از بازی یک جلسه با تاد بولی، مالک چلسی، داشته است. سرمربی چلسی که زمزمه‌های برکناری‌اش در این روزها زیاد شنیده می‌شد، درباره نتیجه جلسه گفت: هنوز اینجا هستم. هیچ‌کس از عملکردی که ما داشته‌ایم لذت نبرده است. ما می‌خواستیم پیشرفت کنیم و در حال پیشرفت هستیم.

    این بزرگترین برد برای مالک جدید چلسی بود که سال گذشته ۴.۲۵ میلیارد پوند (۵.۰۳ میلیارد دلار) برای خرید قهرمان اروپا در سال ۲۰۲۱ پرداخت کرد. از آن زمان، کنسرسیوم حامی فعالیت‌های مالی چلسی، بیش از ۵۰۰ میلیون پوند روی خرید بازیکنان جدید سرمایه‌گذاری کرد و به نوعی به ادامه سیاست پرداخت هزینه‌های هنگفت که از زمان رومن آبراموویچ شروع شد، ادامه داد.

    چلسی در لیگ برتر به رده دهم سقوط کرده است و شانس خود را برای رسیدن به لیگ قهرمانان فصل آینده از طریق حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر از دست داده و از جام حذفی انگلیس نیز حذف شده است.

    سرمربی سابق برایتون در بخش دیگری از صحبت‌هایش به حضور پرتعداد هواداران این تیم در دیدار با دورتموند اشاره کرد و گفت: باید از هواداران چلسی تشکر فراوانی داشته باشم. آنها امشب شگفت‌انگیز بودند. آنها شنبه به ما کمک کردند و امروز عصر نیز به کمک ما آمدند. خیلی خوب است که هواداران در لحظات سخت حامی شما باشند و من این موضوع را در چلسی احساس کردم.

    چلسی در دیدار آتی خود باید در لیگ برتر در خانه لسترسیتی بازی کند که این دیدار ۲۰ اسفند برگزار می‌شود و بعد از این دیدار نیز آبی‌پوشان لندن باید ۲۷ اسفند برابر اورتون – که برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد – راهی میدان شوند.

    انتهای پیام/