پاداش ویژه رونالدو برای درخشش در النصر

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛  رونالدو همچنان به درخشش در لیگ عربستان در فصل جاری ادامه می‌دهد و موفق شد در ماه دسامبر عملکردی کم نقص ارائه کند. او در این ماه در پنج بازی به میدان رفت و برای تیمش 5 گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم داد. او تنها در دیدار مقابل الهلال بود که روی سه گل تیمش اثر نگذاشت و در 4 دیدار بعدی گل زد یا پاس گل داد. از به یاد ماندنی ترین بازی های او در این ماه، پیروزی 5-2 تیمش مقابل الاتحاد بود که او با زدن دو گل از روی نقطه پنالتی، قرار گرفتن خودش را به عنوان بهترین گلزن سال 2023 در تمامی رقابت ها مسجل کرد.

درخشش او در این ماه و کسب میانگین نمره 8.5 از سایت گل، موجب شد که به عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر لیگ عربستان برگزیده شود. او تا به حال برای النصر در 50 دیدار به میدان رفته است و 44 گل هم به ثمر رسانده است. او در فصل جاری به خصوص سطحش را بالاتر برده است و در 18 مسابقه برای تیمش آمار فوق العاده 20 گل، 9 پاس گل و میانگین نمره 8،39 را ثبت کرده است.

او اخیرا یکبار دیگر از پیوستنش به النصر و لیگ عربستان ابراز خوشحالی و اعلام کرد که دوست دارد مدت بیشتری در این تیم بماند و به لیگ عربستان برای رشد، گسترش و دیده شدن کمک کند.

انتهای پیام/